Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie

Publication date 2019-05-08
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545087-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe.
2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie.
3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin, przedmiarach opracowanych przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin oraz SIWZ.
4. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1da7c9cc-6a11-4df2-8b8e-13241e65933e
Biuletyn 545087-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
Regon 81101566600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Getta Warszawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-302
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 430 91 00,
Zamawiajacy fax 91 430 91 45
Zamawiajacy email biuro@stbs.pl,
Adres strony url www.stbs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Publiczny żłobek „Zając Borówka w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPZP.06.00_32-K012/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. działające w imieniu Gminy Miasto Szczecin na podstawie zawartej umowy o Zastępstwo Inwestycyjne nr Nr WSS-VI.81/2018/OL CRU 18/0003792 z dnia 30.05.2018 r.
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stbs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1a, 70-302 Szczecin - Sekretariat Zarządu pok. nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie
Numer referencyjny Pn 39/DI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe. 2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie. 3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin, przedmiarach opracowanych przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin oraz SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia (zakończenia przedmiotu zamówienia i osiągnięcia gotowości odbiorowej) - 30 dni kalendarzowych, licząc od daty przekazania placu budowy. Planowany termin przekazania placu budowy, tj. pomieszczeń żłobka oraz terenu przynależnego do żłobka – od 15 do 30 sierpnia 2019r. 2. Planowany termin podpisania umowy –czerwiec 2019 3. Przedmiot zamówienia stanowi przedmiot odbioru końcowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.  - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.  - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty będzie: − kalkulacja cenowa przedstawiona według wzoru stanowiącego załącznik 1a do SIWZ − opis produktów / rozwiązań równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ pkt. 5 przedstawiony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz wraz z załącznikami 1a i 1b. Ww. formularz i załączniki nr 1a i 1b należy złożyć w oryginale. b) oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w pkt 1; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną - oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY – pkt. 8 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – pkt. 1); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert: w wysokości 4 000 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy PZP oraz w okolicznościach i na warunkach wymienionych poniżej. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy w następujących sytuacjach: a) jeżeli zagrożenie dotrzymania terminu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będzie następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, b) wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) opóźnień, utrudnień lub przeszkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub podmiotów zewnętrznych działających za zgodą Zamawiającego, jeżeli będzie to miało wpływ na wykonanie umowy; d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) wystąpienia trudności lub odległych terminów w zakupie lub dostarczeniu materiałów/ produktów, nie leżących po stronie Wykonawcy; f) braku możliwości prowadzenia prac lub wystąpienia utrudnień w prowadzeniu prac niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 musi być potwierdzone przez Inżyniera kontraktu. Propozycja wydłużenia terminu musi być uzgodniona z Inżynierem kontraktu i zatwierdzona przez Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu Wykonawca będzie zobowiązany do przedłużenia terminów obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a także zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Strony mają prawo do wprowadzenia zmiany do umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy. Powyższa sytuacja, zgodnie z § 8 powoduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)