„Dostawa szaf ubraniowych”

Publication date 2019-05-08
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544608-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szaf ubraniowych (62 sztuki) dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie o parametrach określonych w załączniku nr 2 specyfikacja asortymentowo-cenowa (dalej w treści: SAC) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c5c368b-351f-4983-a3dd-ffb5567fdba5
Biuletyn 544608-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
Regon 27150341000000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 499 115
Zamawiajacy fax 322 413 952
Zamawiajacy email zp@zsm.com.pl
Adres strony url http://www.zsm.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsm.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsm.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie tradycyjnej papierowej
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa szaf ubraniowych”
Numer referencyjny SP ZOZ ZSM ZP/23/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa szaf ubraniowych (62 sztuki) dla SP ZOZ Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie o parametrach określonych w załączniku nr 2 specyfikacja asortymentowo-cenowa (dalej w treści: SAC) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1, b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowej (SAC) wg zał. nr 2, c) Pełnomocnictwo lub upoważnienie – jeżeli dotyczy; d) Dokumentyi oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. e) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.9 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 7.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 600,00 zł 7.2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 310). 7.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 z dopiskiem: „Dostawa szaf ubraniowych” SP ZOZ ZSM ZP/23/2019 7.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7.5. Wadium w formie niepieniężnej (tj. gwarancja lub poręczenie) należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie. 7.6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwraca wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert niezwłocznie po otrzymaniu wniosku o zwrot wadium. 7.7. Wniosek powinien zawierać nazwę postępowania przetargowego, nr sprawy, numer rachunku bankowego Wykonawcy oraz datę wpłaty i kwotę wadium jakie należy zwrócić. Wniosek należy przesłać do Działu Zamówień Publicznych faksem na numer lub (032) 34-99-299, lub pocztą elektroniczną: zp@zsm.com.pl 7.8. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP. 7.9. Jeśli oferta Wykonawcy nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości Zamawiający odrzuci ofertę. 7.10. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 7.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a UPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 UPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, UPZP co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 UPZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany ceny netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto lub brutto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. b) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy stron, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. Zamawiający w ramach oferty, jeżeli wystąpi taka potrzeba, zastrzega możliwość zamiany szafy dwukomorowej (1 szt.) na tego samego typu, 2 szafy jednokomorowe, o wymiarach 30x50x178 cm (dopuszczalne odstępstwo +/- 2 cm), pozostałe parametry bez zmian. Przy czym zmiana ta nie będzie stanowiła ilości większej niż 10 % ilości zamówionych szaf.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 419 z późn. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca zobowiązany jest w treści oferty podac i wyodrebnic dokumenty, które stanowia tajemnice przedsiebiorstwa
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.1. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie SIWZ (załącznik nr 7). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 14 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 1.2. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)