DOSTAWA ZESTAWÓW OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH ORAZ OCHRONNYCH I HIGIENICZNYCH WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2019-05-08
End date 2019-05-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544745-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ZESTAWÓW OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH ORAZ OCHRONNYCH I HIGIENICZNYCH WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane szczegółowo w ilościach i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 2 SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 – wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 414819a6-2d4e-4bc3-91ac-106ecf2ecc4c
Biuletyn 544745-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ZESTAWÓW OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH ORAZ OCHRONNYCH I HIGIENICZNYCH WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny DEZ.26.040.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ZESTAWÓW OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH ORAZ OCHRONNYCH I HIGIENICZNYCH WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane szczegółowo w ilościach i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 2 SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 – wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen SIWZ rozdział VII pkt.4) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument wskazany w pkt.4) winien być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt 15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 16 stosuje się. 18. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 19. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U z 2017 r., poz. 570 z póź.zm.) W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują, o ile są one aktualne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) Opisy przedmiotu zamówienia np.: karty katalogowe, materiały informacyjne, foldery, prospekty, opisy, instrukcje potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, wymaganiami i parametrami określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument wskazany w pkt. 5.1) winien być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Dokumenty wymagane i opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo – cenowe. Dokument wskazany w pkt. 5.2) winien być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Próbki dla oferowanego asortymentu w ilościach wymaganych i opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo – cenowe, w celu sprawdzenia parametrów i wymagań oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim zawierającą dane zgodnie z wymogami w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo - cenowe. Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę próbki z dokumentem w postaci opisu, instrukcji, ulotki w języku obcym, dokument taki musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 4) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wskazane w pkt.5.4) winno być złożone w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP, Wykonawca załączy do oferty: 1) Wypełnione, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami §8 wzoru umowy ( Załącznik Nr 6 do SIWZ).
IV 4 4 data 2019-05-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Obłożenie do operacji brzuszno kroczowych,Zestaw serwet do artroskopii,Przyrząd do odsysania płynów z podłogi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sterylny zestaw ginekologiczno –urologiczny,Sterylny zestaw uniwersalny, Sterylny zestaw do operacji kończyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do laparoskopii,Zestaw do laparoskopii ( pozycja ginekologiczna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do operacji stawu biodrowego na wyciągu,Zestaw do operacji biodra z torbami dyslokacyjnymi,Kieszeń do przechwytywania płynów z wycięciem U, Zestaw do artroskopii barku,Zestaw uniwersalny wzmocniony,Zestaw do operacji na kończynie górnej, Zestaw izolacyjny,Zestaw do zabiegów hybrydowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw do operacji stawu biodrowego,Zestaw do cięcia cesarskiego,Torba na płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZEPKI CHIRURGICZNE , MASKI CHIRURGICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PRZEŚCIERADŁA I PODKŁADY HIGIENICZNE NIESTERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa FARTUCH CHIRURGICZNY STERYLNY I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa FARTUCH CHIRURGICZNY STERYLNY II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa FARTUCHY HIGIENICZNE JEDNORAZOWE, NIESTERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa FARTUCH FOLIOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa BLUZA CHIRURGICZNA NIESTERYLNA, SPODNIE CHIRURGICZNE NIESTERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa SERWETY OPERACYJNE STERYLNE I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa SERWETY OPERACYJNE STERYLNE II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa POKRYCIE HIGIENICZNE NIEPRZEMAKALNE I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa POKRYCIE HIGIENICZNE NIEPRZEMAKALNE II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa OSŁONA NA KOŃCZYNĘ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa OSŁONA NA STOLIK MAYO, POKROWIEC NA PRZEWODY , KIESZEŃ PRZYLEPNA, POKROWIEC NA RAMIĘ C RTG, POKROWIEC NA APARATURĘ - STERYLNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa POŚCIEL JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa PRZEŚCIERADŁO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa PIŻAMA DLA PACJENTA J.U.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Myjki jednorazowego użytku I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Myjki jednorazowego użytku II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Myjki jednorazowego użytku III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa OPATRUNEK DO ZABEZPIECZENIA CEWNIKÓW CZASOWYCH I PERMANENTNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa OCHRANIACZE NA OBUWIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Maska ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa ZESTAW DO PORODU, ZESTAW DLA NOWORODKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa OSŁONA NA MIKROSKOP- STERYLNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)