GuidZP400 |
e71aba1d-1aca-475e-b7e5-a2bb2cb07a6d
|
Biuletyn |
544968-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia finansowany będzie w ramach projektu „Wysokiej jakości programy stażowe na Wydziale Farmaceutycznym z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy okularów ochronnych i ubrań ochronnych Scrubs na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części: Część 1: Dostawa okularów ochronnych Część 2: Dostawa ubrań ochronnych Scrubs
|
Numer referencyjny |
AZP/261/D/18/TZ-231/1/8/4/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy okularów ochronnych i ubrań ochronnych Scrubs na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części:
Część 1: Dostawa okularów ochronnych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
Część 2: Dostawa ubrań ochronnych Scrubs,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18142000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia:
a) realizacja zamówienia – sukcesywnie przez 36 miesięcy,
b) realizacja poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie do 21 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY
1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1
2. Tabela Opisu przedmiotu zamówienia/ Formularz cenowy - odpowiednio dla Części 1/Części 2 Załącznik nr 2
3. Opcjonalnie: oświadczenie dot. równoważności - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 3
4. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 4
5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 5
6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem)
Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
(czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1: Dostawa okularów ochronnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18142000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
a) realizacja zamówienia – sukcesywnie przez 36 miesięcy,
b) realizacja poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie do 21 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ.
1. Kryteria oceny ofert
1.1. Cena ofertowa – 60%,
1.2. Termin dostawy – 40%.
Ad. 1.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium CENA OFERTOWA (C):
C min.
WP (C) = ---------- x 60
C of.
gdzie:
C min. - cena najniższa spośród badanych ofert,
C of. - cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
Ad. 1.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t.j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych:
• zaoferowany termin dostawy: od 17 do 21 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt;
• zaoferowany termin dostawy: od 11 do 16 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt;
• zaoferowany termin dostawy: od 5 do10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
– 40 pkt.
UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 21 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = WP (C) + (TD)
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2: Dostawa ubrań ochronnych Scrubs
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
a) realizacja zamówienia – sukcesywnie przez 36 miesięcy,
b) realizacja poszczególnych zamówień cząstkowych – w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, maksymalnie do 21 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia faxem lub e-mailem. Wykonawca może zaoferować krótsze terminy dostawy zgodnie z Częścią XII SIWZ.
1. Kryteria oceny ofert
1.1. Cena ofertowa – 60%,
1.2. Termin dostawy – 40%.
Ad. 1.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium CENA OFERTOWA (C):
C min.
WP (C) = ---------- x 60
C of.
gdzie:
C min. - cena najniższa spośród badanych ofert,
C of. - cena oferty badanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
Ad. 1.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad:
kryterium TERMIN DOSTAWY (TD) t.j. termin realizacji poszczególnych zamówień cząstkowych:
• zaoferowany termin dostawy: od 17 do 21 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia złożenia zamówienia – 0 pkt;
• zaoferowany termin dostawy: od 11 do 16 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – 20 pkt;
• zaoferowany termin dostawy: od 5 do10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
– 40 pkt.
UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 21 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = WP (C) + (TD)
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY – Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
|
| |