Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Choroszczy
Miejscowość Choroszcz
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558314-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 390000002, 320000003, 392200000, 300000009, 375200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy, w ramach projektu „Dobry start-edukacja przedszkolna w Gminie Choroszcz” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2.Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Infrastruktura, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.

Miejsce realizacji dostaw: Przedszkole Samorządowe im. Jana Pawła II w Choroszczy, ul. Powstania Styczniowego 4.

Dostawa wyposażenia i sprzętów do Przedszkola w Choroszczy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ):
a) cześć 1 - zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia,
b) część 2 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego,
c) część 3 - zakup i dostawa sprzętu i narzędzi kuchennych,
d) część 4 - zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości,
e) część 5 - zakup i dostawa sprzętu biurowego,
f) część 6 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek.


Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e59a0965-9264-4a48-b8b2-9b953c10a7e6
Biuletyn 558314-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Choroszczy
Regon 00052735100000
Zamawiajacy adres ulica Dominikańska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Choroszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 16-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 7132200,
Zamawiajacy fax 085 7191839
Zamawiajacy email urzad@choroszcz.pl, jakub-homenda@gaztea.pl
Adres strony url www.choroszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dobry start-edukacja przedszkolna w Gminie Choroszcz” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2.Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Infrastruktura, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.choroszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.choroszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć w sekretariacie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy
Numer referencyjny Or – V.271.08.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy, w ramach projektu „Dobry start-edukacja przedszkolna w Gminie Choroszcz” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2.Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Infrastruktura, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. Miejsce realizacji dostaw: Przedszkole Samorządowe im. Jana Pawła II w Choroszczy, ul. Powstania Styczniowego 4. Dostawa wyposażenia i sprzętów do Przedszkola w Choroszczy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ): a) cześć 1 - zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia, b) część 2 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, c) część 3 - zakup i dostawa sprzętu i narzędzi kuchennych, d) część 4 - zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości, e) część 5 - zakup i dostawa sprzętu biurowego, f) część 6 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785). Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ. 2. Postanowienie dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga składania w tym zakresie odrębnego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania w tym zakresie odrębnego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” i „ Formularz cenowy” . 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 przez pełnomocnika. 5. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów. a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8. 6. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale VIII musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie; warunek określony w rozdziale VI i VII musi spełniać każdy Wykonawca z osobna. 8. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP, w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy o zamówienie zamawiający będzie wymagał złożenia umowy określającej współpracę tych wykonawców na etapie wykonywania zamówienia. 9. Dokonując oceny spełnienia wymaganych warunków zamawiający dokona oceny biorąc pod uwagę łączny potencjał wykonawców wykazany przez nich w złożonych dokumentach. 10. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 11. Nie wykazanie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP. 12. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. 13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 15. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienia były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 16. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 SIWZ) oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr. 2 SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 17. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 SIWZ) oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr. 2 SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia umowy są zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki określone w Projekcie umowy, o którym mowa w ust. 1. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu multimedialnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zakup i dostawa sprzętu i narzędzi kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu i narzędzi kuchennych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zakup i dostawa sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa sprzętu biurowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy do dnia 09.08.2019 roku (dokładny termin realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wskaże w ofercie).
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji przedmiotu umowy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)