„Zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej -II”

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558251-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego sprzętu okulistycznego:
a) Lampa szczelinowa -szt. 2
b) Tonometr bezdotykowy – szt. 1
c) Polomierz- szt. 1
d) Autorefraktometr – szt. 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ea6d3db-d74f-405d-8ce5-596f6e25e4c7
Biuletyn 558251-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31333100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podróżnicza
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy fax 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy email dztech@spzoz.wroc.pl
Adres strony url http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową/kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podróżnicza 26/28; Wrocław 53­- 208; sekretariat pok. nr 104 ( I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej -II”
Numer referencyjny WCZ/P/D -4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego sprzętu okulistycznego: a) Lampa szczelinowa -szt. 2 b) Tonometr bezdotykowy – szt. 1 c) Polomierz- szt. 1 d) Autorefraktometr – szt. 1
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu okulistycznego podobnego rodzaju do przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane na-leżycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jako „dostawy podobnego rodzaju” Zamawiający rozumie specjalistyczny sprzęt okulistyczny np. Lampa szczelinowa, Tonometr bezdotykowy, Polomierz, Autorefraktometr, laser okulistycz-ny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Przykładowy wzór oświadczenia, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 4A lub 4B do IDW), Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych pro-duktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób ( w języku polskim lub angielskim) potwierdzające spełnianie parametrów technicznych opisanych jako wymagane kryteria techniczne w OPZ. W przypadku folderu w języku obcym (innym niż angielski) do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji opis dotyczy 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 1A do IDW)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa projekt umowy, który stanowi załącznik nr III do SIWZ – PU.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania Zamawiającemu środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie w całości lub części zamówienia.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisowej
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)