Dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Worki i torby,
  • Serwetki papierowe,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557754-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 337119006, 398000000, 395142000, 189300007, 337640003, 395300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki
dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
2. Faktyczna ilość zakupionego przedmiotu umowy uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, co jest równoważne z możliwością nie zrealizowania przedmiotu umowy w ilości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie tym Zamawiający stosuje prawo opcji, gdzie uznaje się wskazane wielkości za maksymalne, a Zamawiający gwarantuje dokonanie odbioru na poziomie do 40%.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85b7b98b-c184-44f8-a69b-904663add017
Biuletyn 557754-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 00000308318000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 39 56 290, 516 209 290
Zamawiajacy fax 41 25 32 944, 25 30 757
Zamawiajacy email zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
Adres strony url http://zoz.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny ochrona zdrowia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko – Kamienna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej. 2. Faktyczna ilość zakupionego przedmiotu umowy uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, co jest równoważne z możliwością nie zrealizowania przedmiotu umowy w ilości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie tym Zamawiający stosuje prawo opcji, gdzie uznaje się wskazane wielkości za maksymalne, a Zamawiający gwarantuje dokonanie odbioru na poziomie do 40%.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć: a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt VI.10.2) lit. a) – b) siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy: A) próbki (bezpłatnie i na własny koszt): a) nakładka bawełniana do MOP-a - dla zadania nr 4 poz. 1. – 1 szt. b) ścierki kolorowe z mikrofazy – dla zadania nr 4 poz. 6 – 1 opakowanie c) worek duży gospodarczy niebieski – dla zadania nr 5 poz. 3 – 1 szt. d) worek duży czerwony medyczny – dla zadania nr 5 poz. 5 – 1 szt. e) worek średni czerwony medyczny – dla zadania nr 5 poz. 5 – 1 szt. f) fartuch przedni foliowy – dla zadania nr 5 poz. 8 – 1 szt. g) chusteczki w rolce do nasączania – dla zadania nr 7 poz. 2 – 1 rolka B) kartę charakterystyki, instrukcje stosowania oferowanych środków chemicznych, C) aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu / w j. polskim/ (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. D) Dodatkowo: dla zadania 6 1) kopia wyników badań laboratoryjnych na zgodność z normą PN-EN 1276, 2) pozwolenie na obrót produktami biobójczymi, 3) karty charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej, dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjno - myjącego w języku polskim wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia; dla zadania 7 1) wpis do Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / odpowiednio do ich klasyfikacji lub zaświadczenie o zgłoszeniu, certyfikat CE, dla oferowanego środka myjąco-dezynfekcyjnego, 2) dołączenie ulotki informacyjnej /producenta środka w języku polskim/ oferowanego środka zawierające: sposób przygotowania preparatu, stężenie, skład chemiczny, czas działania, zakres działania, w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób odpowiada wymaganiom Zamawiającego opisanych w załącznikach nr 1 do siwz. W przypadku gdy ulotka informacyjna nie zawiera w/w danych, wymaganych przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć inne dokumenty potwierdzające spektrum, czas ekspozycji i wielkość opakowań, 3) dołączenie kart charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej, dla oferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim, wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jeżeli oferowany wyrób nie jest zakwalifikowany jako niebezpieczny zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U z 2001r. Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami) oraz nie jest wymagana karta charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz.U. z 2002r. z późn. zmianami), stosownego oświadczenia Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 do siwz (stosownie do zadania, na które jest składana oferta) - wymagana forma dokumentu - oryginał, 2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza; 5) Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt V.8 a)-d) siwz - wymagana forma dokumentu: oryginał – jeśli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w załącznik 1 do SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a. numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga sporządzenie aneksu); b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; c. przedmiotowym – przez zastosowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; d. sposobu konfekcjonowania; e. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania); f. wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; g. zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową wraz z rezygnacją z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymentu na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększonej ilościowo oraz wartość umowy nie ulegnie zmianie; h. zmiany stawek podatkowych w przypadku ich zmiany przez ustawodawcę w ciągu trwania umowy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować (z zastrzeżeniem ust. 3 pkt h)) zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą byś niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 5. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystościowo - pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa środki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sanitariaty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa akcesoria do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa worki i fartuchy foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa produkty do obszaru kuchni oraz maszynowego zmywania naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa środki do usuwania odoru uryny oraz czystościowo - dezynfekujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa artykuły jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33764000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa sól ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa wycieraczki, maty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39530000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa środki do płuczko – dezynfektorów i maceratorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostaw częściowych
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)