GuidZP400 |
85b7b98b-c184-44f8-a69b-904663add017
|
Biuletyn |
557754-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
http://zoz.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
ochrona zdrowia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko – Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco - dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki
dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
2. Faktyczna ilość zakupionego przedmiotu umowy uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego, co jest równoważne z możliwością nie zrealizowania przedmiotu umowy w ilości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ. W zakresie tym Zamawiający stosuje prawo opcji, gdzie uznaje się wskazane wielkości za maksymalne, a Zamawiający gwarantuje dokonanie odbioru na poziomie do 40%.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
c) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt VI.10.2) lit. a) – b) siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca dostarczy:
A) próbki (bezpłatnie i na własny koszt):
a) nakładka bawełniana do MOP-a - dla zadania nr 4 poz. 1. – 1 szt.
b) ścierki kolorowe z mikrofazy – dla zadania nr 4 poz. 6 – 1 opakowanie
c) worek duży gospodarczy niebieski – dla zadania nr 5 poz. 3 – 1 szt.
d) worek duży czerwony medyczny – dla zadania nr 5 poz. 5 – 1 szt.
e) worek średni czerwony medyczny – dla zadania nr 5 poz. 5 – 1 szt.
f) fartuch przedni foliowy – dla zadania nr 5 poz. 8 – 1 szt.
g) chusteczki w rolce do nasączania – dla zadania nr 7 poz. 2 – 1 rolka
B) kartę charakterystyki, instrukcje stosowania oferowanych środków chemicznych,
C) aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu / w j. polskim/ (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów.
D) Dodatkowo:
dla zadania 6
1) kopia wyników badań laboratoryjnych na zgodność z normą PN-EN 1276,
2) pozwolenie na obrót produktami biobójczymi,
3) karty charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej, dla każdego oferowanego środka dezynfekcyjno - myjącego w języku polskim wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia;
dla zadania 7
1) wpis do Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / odpowiednio do ich klasyfikacji lub zaświadczenie o zgłoszeniu, certyfikat CE, dla oferowanego środka myjąco-dezynfekcyjnego,
2) dołączenie ulotki informacyjnej /producenta środka w języku polskim/ oferowanego środka zawierające: sposób przygotowania preparatu, stężenie, skład chemiczny, czas działania, zakres działania, w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób odpowiada wymaganiom Zamawiającego opisanych w załącznikach nr 1 do siwz. W przypadku gdy ulotka informacyjna nie zawiera w/w danych, wymaganych przez Zamawiającego,
do oferty należy załączyć inne dokumenty potwierdzające spektrum, czas ekspozycji i wielkość opakowań,
3) dołączenie kart charakterystyki oceny substancji niebezpiecznej, dla oferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim, wydana przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jeżeli oferowany wyrób nie jest zakwalifikowany jako niebezpieczny zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U z 2001r. Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami) oraz nie jest wymagana karta charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz.U. z 2002r. z późn. zmianami), stosownego oświadczenia Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 do siwz (stosownie do zadania, na które jest składana oferta) - wymagana forma dokumentu - oryginał,
2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał;
3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
5) Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt V.8 a)-d) siwz - wymagana forma dokumentu: oryginał – jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w załącznik 1 do SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy.
2. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania.
3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a. numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga sporządzenie aneksu);
b. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
c. przedmiotowym – przez zastosowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
d. sposobu konfekcjonowania;
e. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania);
f. wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
g. zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową wraz z rezygnacją z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymentu na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększonej ilościowo oraz wartość umowy nie ulegnie zmianie;
h. zmiany stawek podatkowych w przypadku ich zmiany przez ustawodawcę w ciągu trwania umowy.
4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować (z zastrzeżeniem ust. 3 pkt h)) zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą byś niekorzystne
dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
5. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
środki czystościowo - pielęgnacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
środki higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sanitariaty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
worki i fartuchy foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
produkty do obszaru kuchni oraz maszynowego zmywania naczyń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
środki do usuwania odoru uryny oraz czystościowo - dezynfekujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
artykuły jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33764000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
sól ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
wycieraczki, maty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39530000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
środki do płuczko – dezynfektorów i maceratorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej.
|
| |