Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji oraz środków kontrastowych

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-21 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560775-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 336316009, 331400003, 336960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji
oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 17. Liczba zadań 11:
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe
Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry
Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe
Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c4c4198-f023-4ddd-a49f-1718ad8136f3
Biuletyn 560775-N-2019
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji oraz środków kontrastowych
Numer referencyjny Znak sprawy:105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-20-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 17. Liczba zadań 11: Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej
Cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1- Formularz oferty , Załącznik nr 2 - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,Załącznik nr 5 - oświadczenie , Formularze asortymentowo-cenowe załączniki 7-17 - W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu iwprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANĘ TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b)przedłużająca się procedura przetargowa 3. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, i w tym przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a zatem Wykonujący nie może żądać odszkodowania. 4. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. 5.Rozwiązanie umowy, o którym mowa w pkt. 4 powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 6. Wszelkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej. 7. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie strony
IV 4 4 data 2019-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów- szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 11 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 12
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 13
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 14
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 15 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 16 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 17 do siwz
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)