GuidZP400 |
0c4c4198-f023-4ddd-a49f-1718ad8136f3
|
Biuletyn |
560775-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
97032797400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
68-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
684 707 874
|
Zamawiajacy fax |
684 707 874
|
Zamawiajacy email |
przetargi@105szpital.pl
|
Adres strony url |
www.105szpital.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.105szpital.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji oraz środków kontrastowych
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy:105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-20-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych, materiałów do sterylizacji
oraz środków kontrastowych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 17. Liczba zadań 11:
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe
Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry
Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe
Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1- Formularz oferty , Załącznik nr 2 - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,Załącznik nr 5 - oświadczenie , Formularze asortymentowo-cenowe załączniki 7-17 - W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu iwprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANĘ TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b)przedłużająca się procedura przetargowa 3. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy w trybie art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, i w tym przypadku nie mają zastosowania postanowienia o karze umownej, a zatem Wykonujący nie może żądać odszkodowania. 4. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. 5.Rozwiązanie umowy, o którym mowa w pkt. 4 powinno nastąpić w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 6. Wszelkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej. 7. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie strony
|
IV 4 4 data |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 8 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów- szczegółowy opis zawiera załącznik nr 9 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 11 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 - Dezynfekcja i specjalistyczne materiały opatrunkowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 - Gaziki do dezynfekcji skóry - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 13
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 8 - Dezynfekcja skóry, rąk oraz pola operacyjnego - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 14
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 9 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 15 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 10 - Środki kontrastowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 16 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 11 - Środki do sterylizacji plazmowej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 17 do siwz
|
| |