Dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560996-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 184243000, 331411001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania do Apteki Instytutu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym
i ilościowym. Zakup każdego towaru, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dostarczone wyroby sterylne muszą posiadać nie krótszy niż 12 miesięczny okres zdatności do użycia liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP (według Załącznika nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy.
3.7 Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2aa71043-ad81-4faa-b904-799946681b9f
Biuletyn 560996-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Regon 28856700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spartańska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 449 406
Zamawiajacy email dzial.zamowien@spartanska.pl
Adres strony url www.spartanska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spartanska.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spartanska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania
Numer referencyjny 23/PN/2019/BK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych w podziale na zadania do Apteki Instytutu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zakup każdego towaru, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dostarczone wyroby sterylne muszą posiadać nie krótszy niż 12 miesięczny okres zdatności do użycia liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP (według Załącznika nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. 3.7 Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracja zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego autoryzowanego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych), dopuszczający oferowane wyroby do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876), Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) w zakresie zadań nr 1, 2 i 3 dopuszczający oferowane wyroby do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876), Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania i której pozycji dotyczy dokument;
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 10.1 pkt 1. Karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której pozycji dotyczy dokument.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające produkty stanowiące przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 45,00 zł (słownie: złotych czterdzieści pięć groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 70,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 3 - 850,00 zł (słownie: złotych osiemset pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 4 - 10,00 zł (słownie: złotych dziesięć groszy 00/100),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Fartuchy, kombinezony ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuchy, kombinezony ochronne, poz.1-2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Rękawice ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice ochronne- poz.1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Sterylne wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylne wyroby medyczne - poz. 1-8
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Żel
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Żel -poz. 1
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)