Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników, krążków i podłoży laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.

Publication date 2019-06-17
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562125-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331410000, 331441000, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników, krążków i podłoży laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 4, oferty można składać na następujące części zamówienia:
Zadanie 1- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
Zadanie 2- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
Zadanie 3- Podłoże chromogenne do wykrywania szczepów wytwarzających carbapemazy
Zadanie 4- Zestaw krążków do wykrywania carbapenemaz u enterobacteriales
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/ zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/ zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę do wszystkich zadań. Liczba zadań 4. Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pojedyncze pozycje.Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w kolumnie „wartość oferowana (podać zakres lub opisać) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. W przypadku braku opisu Wykonawcy lub braku podania parametrów lub braku podania odpowiedzi TAK/ NIE w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) w części dotyczącej parametrów ocenianych przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.4 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.4 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Okres ważności na dostarczony asortyment nie może być krótszy niż:
-minimum 6 miesięcy od daty dostawy dla Zadanie 1 poz. 1- 7 od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego,
-minimum 4 miesiące dla zadania 1 poz. 8-9 dla probówek koagulologicznych, od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego,
-minimum 9 miesięcy dla Zadania 1 poz. 10-20, dla zadania 2 poz. 1-20, dla zadania 3 i 4 od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego,
-minimum 7 tygodni dla Zadania 2 poz. 21-25 od dnia dostawy do siedziby zamawiającego
-Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/ producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się min.: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar (wyłącznie w przypadku dopuszczanej przez Zamawiającego różnicy: +/-). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach określających dany parametr przedmiotu zamówienia przez odniesienie, m.in., do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu j/w- natomiast nie dopuszcza zaoferowania przedmiotu o innych właściwościach i funkcjonalności- niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosowanie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, Zamawiający przyjmie, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczania się w walutach obcych. Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę Firm podwykonawców. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na które zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbdcd0e2-16f8-44fb-be28-fa9b63973ee0
Biuletyn 562125-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url http://www.zozbol.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_boleslawiec/proceedings
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników, krążków i podłoży laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Numer referencyjny 4/laboratorium/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników, krążków i podłoży laboratoryjnych z podziałem na 4 zadania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 4, oferty można składać na następujące części zamówienia: Zadanie 1- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi Zadanie 2- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej Zadanie 3- Podłoże chromogenne do wykrywania szczepów wytwarzających carbapemazy Zadanie 4- Zestaw krążków do wykrywania carbapenemaz u enterobacteriales Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/ zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/ zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę do wszystkich zadań. Liczba zadań 4. Za ofertę częściową Zamawiający uzna ofertę złożoną na wszystkie pozycje w danym zadaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pojedyncze pozycje.Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w kolumnie „wartość oferowana (podać zakres lub opisać) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. W przypadku braku opisu Wykonawcy lub braku podania parametrów lub braku podania odpowiedzi TAK/ NIE w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) w części dotyczącej parametrów ocenianych przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1- 2.4 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1- 2.4 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Okres ważności na dostarczony asortyment nie może być krótszy niż: -minimum 6 miesięcy od daty dostawy dla Zadanie 1 poz. 1- 7 od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, -minimum 4 miesiące dla zadania 1 poz. 8-9 dla probówek koagulologicznych, od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, -minimum 9 miesięcy dla Zadania 1 poz. 10-20, dla zadania 2 poz. 1-20, dla zadania 3 i 4 od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, -minimum 7 tygodni dla Zadania 2 poz. 21-25 od dnia dostawy do siedziby zamawiającego -Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/ producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się min.: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar (wyłącznie w przypadku dopuszczanej przez Zamawiającego różnicy: +/-). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach określających dany parametr przedmiotu zamówienia przez odniesienie, m.in., do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu j/w- natomiast nie dopuszcza zaoferowania przedmiotu o innych właściwościach i funkcjonalności- niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosowanie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, Zamawiający przyjmie, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczania się w walutach obcych. Zamawiający, żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę Firm podwykonawców. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. Jeżeli zamiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na które zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 172480,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r.; poz. 175 t.j. z późn. zm.) w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, deklaracja CE, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej/ katalogowej oferowanego wyrobu). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu (załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień zawartej umowy, może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w niniejszej umowie. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy w następujących sytuacjach: a)zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) oraz zmiany podwykonawcy, b)zastąpienia asortymentu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, asortymentem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał asortyment będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji asortymentu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu, c)zastąpienia asortymentu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, asortymentem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego asortymentu nie ulegnie zwiększeniu; d)obniżenia ceny przez Wykonawcę, e)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, w szczególności w związku z implementacją do krajowego porządku prawnego przepisów Rozporządzenia RODO; f)zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: stawki VAT, w momencie wejścia w życie ich obowiązywania. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zmiana wynagrodzenia dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części zamówienia i jest uzależniona od wykazania wpływu tej zmiany na wartość wynagrodzenia miesięcznego, g)Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie: Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, Zaniechania dostaw przez Zamawiającego, proporcjonalnie do wartości dostaw zaniechanych, Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiana opisana w ust. 2 pkt b i c może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ. 3.Zmiana rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 7 wymaga aneksu do umowy. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wykreślenia określonych pozycji asortymentowych z Formularza cenowego w przypadku zmian przepisów prawa, na podstawie których wynika obowiązek wycofania ze sprzedaży określonego asortymentu. Zamawiający dopuszcza możliwość w miejsce wykreślonego asortymentu wprowadzenie nowego (zastępczego produktu), gdy asortyment wykreślony, jest istotny z punktu widzenia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku możliwość zmiany ceny na nowy (zastępczy produkt) po uprzednich negocjacjach z Zamawiającym. Dokonanie w/w zmian może nastąpić wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy na podstawie przedłożenia dokumentów źródłowych, z których jednoznacznie wynikać będzie konieczność wycofania z rynku określonego asortymentu. 5.W przypadku niewyczerpania całkowitej wartości umowy określonej w § 4 przed upływem okresu do którego umowa jest zawarta, na wniosek Zamawiającego do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany polegające na zmianie terminu obowiązywania umowy tj. aż do momentu wykorzystania całkowitej wartości określonej w § 4 lub zakończenie umowy zgodnie w terminie obowiązywania umowy. Zmniejszenie wartości przedmiotu umowy nie może przekroczyć 50% wartości całkowitej umowy. 6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności aneksem do umowy i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Podciśnieniowy system pobierania i preparowania krwi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- Odczynniki diagnostyczne do testów serologii transfuzjologicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Podłoże chromogenne do wykrywania szczepów wytwarzających carbapemazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33144100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- Podłoże chromogenne do wykrywania szczepów wytwarzających carbapemazy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Zestaw krążków do wykrywania carbapenemaz u enterobacteriales
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Zestaw krążków do wykrywania carbapenemaz u enterobacteriales
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)