Dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi w podziale na części.

Publication date 2019-06-17
End date 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561405-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi
w podziale na części:
1.1. Część 1 dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych
1.3. Część 3 dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b94f8f7-8cbd-436f-bc81-1762bc2adecf
Biuletyn 561405-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
Regon 43517650000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zachodnia
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-063
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6322361
Zamawiajacy fax 426 322 361
Zamawiajacy email biuro@mzz.lodz.pl
Adres strony url bip.mzz.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mzz.lodz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście , za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego – w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi w podziale na części.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do 6-ciu żłobków w Łodzi w podziale na części: 1.1. Część 1 dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26 1.2. Część 2 wyposażenie sal dziecięcych 1.3. Część 3 dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24000,68
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o ile zaistnieje uzasadniona konieczność udzielenia takiego zamówienia i będzie posiadał środki finansowe.
Data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do siwz) oraz wpisu do właściwego rejestru
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie będzie wymagał spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie będzie wymagał spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający określa wymagane od Wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w postaci: oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia – Załącznik Nr 3, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4, wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie pisemnego aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzania: ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarów i usług, zmiany danych Zamawiającego, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, nr NIP, osób kontaktowych itp., rezygnacji przez Zamawiającego z części dostaw – Zamawiający zapłaci wtedy Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy potwierdzone protokołem podpisanym przez obie strony umowy, . Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu, inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.Zmiany możliwe są do wprowadzenia w przypadku, gdy istnieje obiektywna konieczność ich wprowadzenia, np: gdy realizowanie zamówienia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znakiem 1 Kodeksu Cywilnego lub zmiana taka wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2490,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych do Żłobka Nr 26
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8941,70
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sal dziecięcych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12143,67
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem wyposażenia kuchni w Żłobku Nr 26 - sprzęt AGD, drobny sprzęt gospodarstwa domowego, stoły ze stali nierdzewnej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)