Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.

Publication date 2019-06-17
End date 2019-07-02 00:00:00
Instytucja Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561777-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny.
dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6d1950f-6d6e-4391-ba1e-701666013500
Biuletyn 561777-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
Regon 36205616400000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 248 12 68
Zamawiajacy fax 32 248 12 68
Zamawiajacy email mp7@poczta.onet.pl
Adres strony url www.zmp1.bipinfo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny placówka oświatowa samorządu Ruda Śląska
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zmp1.bipinfo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zmp1.bipinfo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiste dostarczenie ofert
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ruda Śląska, ul. Astrów 5
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1. różne artykuły spożywcze i mięso wędliny. 2. różne artykuły spożywcze lub mięso, wędliny.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiet 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby). 2) mięso, wędliny. dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, tj. zamówienie na poniedziałek zostanie złożone w piątek, zamówienie na wtorek zostanie złożone w poniedziałek, zamówienie na środę zostanie złożone we wtorek, zmówienie na czwartek zostanie złożone w środę, a zamówienie na piątek zostanie złożone w czwartek. każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania uowy do 29.02.2020.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-02-29T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow weryfikacja oświadczeń i zaświadczeń dołączonych do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do siwz.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr do siwz.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń- na formularzu oferty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo należy dołączyć o oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. oświadczenie do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst kupujący zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)