| GuidZP400 | 
						
															0cdfbca4-45ed-45a4-811e-3f81e7fcbf33
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															562953-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															36911114000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Agrykola
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00-460
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															+48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															+48 22 50 60 174
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															a.wielanek@lazienki-krolewskie.pl, przetargi@lazienki-krolewskie.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															„ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich.  Konserwacja i remont Białego Domku oraz Wodozbioru wraz z zabytkowym ogrodem w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie” 
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															Państwowa Instytucja Kultury
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															pisemnie
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Agrykola  1, Warszawa
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Produkcja, dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli na potrzeby wystawy stałej w Wodozbiorze do Projektu „ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich.  Konserwacja i remont Białego Domku oraz Wodozbioru wraz z zabytkowym ogrodem w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie” 
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															20/2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest produkcja, dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli na potrzeby wystawy stałej w Wodozbiorze do projektu pn. „ŹRÓDŁA PRZEMIAN. Ochrona i udostępnienie historycznego dziedzictwa Łazienek Królewskich.  Konserwacja i remont Białego Domku oraz Wodozbioru wraz z zabytkowym ogrodem w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie” , zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który zawiera Załącznik nr 1  do SIWZ. 
2.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39154000-6
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-08-26T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Zamawiający wymaga dostarczenia  zamówienia w terminie maksymalnym do 26 sierpnia 2019 r., przy czym termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert i może ulec skróceniu, zgodnie z ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu.
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 Ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych);
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 Ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże:
i. że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy mebli wystawienniczych używanych do ekspozycji na wystawach stałych lub czasowych o charakterze kulturalnym, edukacyjnym, artystycznym, czyli wykonał co najmniej po dwie umowy polegające na produkcji, dostawie, montażu mebli wystawienniczych używanych do ekspozycji na wystawach stałych lub czasowych o charakterze kulturalnym, edukacyjnym, artystycznym o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych, 0/100 gr) każde. 
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały dostarczone zgodnie z przepisami prawa i wszelkimi obowiązującymi normami, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 7 pkt 2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Umowa zostanie podpisana zgodnie z istotnymi postanowieniami, stanowiącymi Załącznik nr 4 SIWZ.
2.	Rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
3.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 11 Umowy.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-06-26T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |