Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego [OP-IV.272.45.2019.MSY]

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560125-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego
dla Departamentu Kultury, Edukacji i Dziedzictwa Narodowego wraz z dodatkowym zestawem materiałów eksploatacyjnych na wykonanie wydruku min. 350 000 stron arkuszy w formacie A4.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2323899-fd41-4adc-9fcc-69e1ed7fa891
Biuletyn 560125-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url http://www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu przedmiot umowy będzie finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w tym: w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków z Budżetu Państwa i środków budżetu Województwa Lubelskiego w ramach realizowanych projektów stypendialnych: nr RPLU.12.02.00-06-0001/18 w ramach Działania 12.2 Kształcenie ogólne pn. „Lubelskie wspiera uzdolnionych 2018-2019” oraz w ramach Działania 12.4 Kształcenie zawodowe projektu nr RPLU.12.04.00-06-0001/16 pn. „Projekty w zakresie programów pomocy stypendialnej dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów zawodowych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego [OP-IV.272.45.2019.MSY]
Numer referencyjny OP-IV.272.45.2019.MSY
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego dla Departamentu Kultury, Edukacji i Dziedzictwa Narodowego wraz z dodatkowym zestawem materiałów eksploatacyjnych na wykonanie wydruku min. 350 000 stron arkuszy w formacie A4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego tj. urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważne systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny system jakości oparty na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 3) Deklaracja zgodności CE. Zamawiający, zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy oraz § 16 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 z późn.zm.) dopuszcza, by dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone były w języku angielskim.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 9 wzoru umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ; 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ; 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach; d) okresu gwarancji; 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4; 6. Kryteria oceny ofert: 1) Cena: Punkty w tym kryterium obliczone zostaną według wzoru: Liczba punktów = (najniższa cena brutto spośród badanych ofert/cena brutto badanej oferty) x 50. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 50; 2) Gwarancja: Za zadeklarowanie gwarancji minimum 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 35 pkt.; 3) Szybkość drukowania: Za zadeklarowanie szybkości drukowania minimum 40 str./min, Wykonawca otrzyma 10 pkt.; 4) Dysk twardy: Za zadeklarowanie wbudowanego dysku twardego o pojemności minimum 320 GB, Wykonawca otrzyma 5 pkt.; Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularza ofertowego – załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny.

Criterion

Kryteria Szybkość drukowania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Dysk Twardy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)