ZAKUP, DOSTAWA I ROZSTAWIENIE PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 173 PRZY UL. TRAKT BRZESKI 18 w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 173 w Os. Stara Miłosna”

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562863-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie transportem Wykonawcy, montaż i rozstawienie nowych mebli szkolnych, pomocy szkolnych wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia ofert dla Szkoły Podstawowej Nr 173 przy
ul. Trakt Brzeski 18 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.

Wymagania ogólne:
Płyty laminowane produkowane w klasie higieny E-1, zgodnie z normą PN-EN 14322. Struktura powierzchni płyt opracowana specjalnie dla potrzeb mebli biurowych.
Blaty odporne na wysokie temperatury (do 180ºC) oraz nie ulegające przebarwieniu pod wpływem takich substancji, jak: tusz do stempli, soki, kawa, tłuszcze, środki czystości.
Stoły i krzesła powinny odpowiadać normie PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007
Dostawa pierwszego wyposażenia będzie odbywać się do Szkoły Podstawowej Nr 173 przy ul. Trakt Brzeski 18 w Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy wraz z jego rozstawieniem i montażem we wskazanym miejscu.
Wszystkie mocowania muszą być trwałe, wytrzymałe i wyposażone z zaślepki.
Na poniższe wyroby powinien być wystawiony certyfikat zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i gwarancji dobrej jakości.
Wykonawca przed wyprodukowaniem mebli zobowiązany jest do dokonania pomiarów z natury.
Tolerancja wymiarów wynosi + 2% i - 2%.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dce1c724-9360-4168-b3ae-7e6b163c37b5
Biuletyn 562863-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
Regon 01525964000000
Zamawiajacy adres ulica 1 Praskiego Pułku
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 05-075
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 41 06,
Zamawiajacy fax 22 443 40 01
Zamawiajacy email wesola.zp@um.warszawa.pl,
Adres strony url www.wesola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wesola.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wesola.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą, za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 1. Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa-Wesoła
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP, DOSTAWA I ROZSTAWIENIE PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 173 PRZY UL. TRAKT BRZESKI 18 w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 173 w Os. Stara Miłosna”
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie transportem Wykonawcy, montaż i rozstawienie nowych mebli szkolnych, pomocy szkolnych wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia ofert dla Szkoły Podstawowej Nr 173 przy ul. Trakt Brzeski 18 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Wymagania ogólne: Płyty laminowane produkowane w klasie higieny E-1, zgodnie z normą PN-EN 14322. Struktura powierzchni płyt opracowana specjalnie dla potrzeb mebli biurowych. Blaty odporne na wysokie temperatury (do 180ºC) oraz nie ulegające przebarwieniu pod wpływem takich substancji, jak: tusz do stempli, soki, kawa, tłuszcze, środki czystości. Stoły i krzesła powinny odpowiadać normie PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007 Dostawa pierwszego wyposażenia będzie odbywać się do Szkoły Podstawowej Nr 173 przy ul. Trakt Brzeski 18 w Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy wraz z jego rozstawieniem i montażem we wskazanym miejscu. Wszystkie mocowania muszą być trwałe, wytrzymałe i wyposażone z zaślepki. Na poniższe wyroby powinien być wystawiony certyfikat zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i gwarancji dobrej jakości. Wykonawca przed wyprodukowaniem mebli zobowiązany jest do dokonania pomiarów z natury. Tolerancja wymiarów wynosi + 2% i - 2%.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług dostawy mebli szkolnych i/lub biurowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (brutto) każda - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – wg wzoru określonego w zał. Nr 4. Należy wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw mebli szkolnych i/lub biurowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (brutto) każda - z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).
Inne dokumenty niewymienione informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 100,- zł (słownie: sześć tysięcy sto złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależne od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą w rozumieniu umowy uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, uniemożliwiających całkowite lub częściowe wykonanie umowy.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)