Sukcesywna dostawa w 2019 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku III przetarg.

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562821-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.07.2019 do 31 grudnia 2019 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych: Świeży drób CPV 15112100-7, Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9, Owoce, warzywa i podobne produkty (z wyłączeniem ziemniaków) CPV 15300000-1, Ziemniaki, ziemniaki młode (wczesne) CPV 03212100-1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a108efd-f2cc-45a7-86bb-87625f385d3d
Biuletyn 562821-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 74311000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 418 25 46
Zamawiajacy fax 0-77 418 25 46
Zamawiajacy email zsp1kluczbork@wp.pl
Adres strony url www.zsp1kluczbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp1kluczbork.pl (zakładka BIP, zamówienia publiczne)
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście, za pośrednictwem poczty albo kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. M. Skłodowskiej-Curie 13, 46-200 Kluczbork
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa w 2019 r. artykułów spożywczych dla potrzeb Pracowni Ćwiczeń Praktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku III przetarg.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.07.2019 do 31 grudnia 2019 r. z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych: Świeży drób CPV 15112100-7, Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9, Owoce, warzywa i podobne produkty (z wyłączeniem ziemniaków) CPV 15300000-1, Ziemniaki, ziemniaki młode (wczesne) CPV 03212100-1.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3.W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III. 4 każdy z Wykonawców składa osobno. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w SIWZ
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Częstotliwość dostaw w tygodniu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena ofert brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)