Wyposażenie budynku wieży ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku w urządzenia elektroniczne i multimedialne

Publication date 2019-06-18
End date 2019-06-26 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Lębork
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562643-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia:
A. Infokiosk ( 4 sztuki)
1. 2 sztuki:
• monitor dotykowy 21”
• Rozdzielczość Min. Full HD
• Jasność Min. 210 cd/m2 z panelem dotykowym
• Przekątna Min. 21”
• Wymiary zewnętrzne Max. 520 x 320 x 49 mm
• Panel IPS LED
• Kontrast Min. 950:1 z panelem dotykowym
• Czas reakcji Max. 15 ms
• Kąty widzenia Min. 178°/ 178°;
• Inne Panel dotykowy min. 9 punktów dotyku, szkło hartowane o wytrzymałości min. 7 H.
2. 2 sztuki:
• monitor dotykowy 55”
• Rozdzielczość Min. 3840 x 2160
• Jasność Min. 600 cd/m2
• Przekątna Min. 55”
• Wymiary zewnętrzne Max. 124x 78x 32 cm (z podstawą)
• Panel LCD podświetlenie LED
• Kontrast Min. 3400:1
• Czas reakcji Max. 5 ms
• Kąty widzenia Min. 178°/ 178°
• Inne Możliwość pracy 17/7, możliwość sterowania poprzez Ehernet i RS232, min. wejścia HDMI
3. 4 sztuki playerów:
• procesor wydajności minimum 8000 punktów w testach PassMark CPU Mark
• minimum 4GB RAM
• system operacyjny
• dysk wbudowany minimum 60GB SSD
• obudowa micro
B. Rzutnik multimedialny
• Rozdzielczość Min. FULL HD
• Jasność Min. 3150 ANSI
• Żywotność lampy Min. 3800 h
• Przesunięcie obiektywu Min. 64%
• Technologia DLP
• Kontrast Min. 9000:1
• Głośność w trybie normalnym Max. 34 dB
• Współczynnik projekcji 0.25 : 1
• Inne Sterowanie poprzez Ethernet i RS232, profesjonalny, uchwyt do montażu podsufitowego, 2 wejścia HDMI (zgodność z MHL) i port RJ-45
C. ekran ścienny sufitowy bez napinaczy:
dane techniczne:
• obudowa 300cm
• powierzchnia projekcyjna: Matt - White
• rozwijany elektrycznie
• format: 16:9
• szerokość ekranu: 300 cm
• minimalna szerokość powierzchni projekcyjnej: 285 cm
• sposób montażu: sufit
• czarne ramki
• typ projekcji: przednia
• sterowanie pilotem
D. Zestaw do fotografii precyzyjnej (bezcieniowej) składający się z:
- Stół bezcieniowy o wymiarach nie mniejszych niż 100cm x 200cm;
- namiot bezcieniowy o wymiarach nie mniejszych niż 75cm x75cm x 75cm +4 kolorowe tła;
- 4 sztuki lampa LED, emitująca światło ciągłe o temperaturze barwowej 5500K, na statywie (zakres wysokości statywu od 70 do 230 cm) z parasolką odbijającą światło (4 sztuki pojedynczych lamp LED każda na statywie z parasolką).
E. Plansza LED ( 10 sztuk)
1. monitor 40” ( 3 sztuki)
• Rozdzielczość Min. Full HD
• Jasność Min. 490 cd/m2
• Przekątna Min. 40”
• Wymiary zewnętrzne Max. 920 x 540 x 55 mm
• Panel S-PVA - podświetlenie LED
• Kontrast Min. 3800:1
• Czas reakcji Max. 9 ms
• Kąty widzenia Min. 178 / 178 stopni
• Inne Możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez Ehernet i RS232, min. Wejścia VGA i HDMI
2. monitor 32” ( 4 sztuki)
• Rozdzielczość Min. Full HD
• Jasność Min. 400 cd/m2
• Przekątna Min. 32”
• Panel LED
• Kontrast Min. 1100:1
• Czas reakcji Max. 9 ms
• Kąty widzenia Min. 178 / 178 stopni
• Inne Możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia VGA i HDMI
3. monitor 43” ( 2 sztuki)
• rozdzielczość - min. Full HD
• jasność - min. 450 cd/m2
• przekątna - min. 43”
• panel - LED
• kontrast - min. 1100:1
• czas reakcji - max. 12 ms
• kąt widzenia - min. 178/178 stopni
• inne – możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia VGA i HDMI
4. monitor 55” ( 1 sztuka)
• Rozdzielczość Min. 3840 x 2160 (4K)
• Jasność Min. 450 cd/m2
• Przekątna Min. 55”
• Wymiary zewnętrzne Max. 124x 78x 32 cm (z podstawą)
• Panel AMVA LCD
• Kontrast Min. 4000:1
• Czas reakcji Max. 8 ms
• Kąty widzenia Min. 178°/ 178°
• Inne Możliwość pracy 17/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia HDMI
2. Wykonawca dostarczy urządzenia na teren budynku wież ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku, dokona montażu, instalacji we wskazanym miejscu, z wyjątkiem monitorów montowanych docelowo w obudowach (nie dotyczy plansz LED) oraz infokiosków, dostarczy instrukcję obsługi i karty gwarancyjne, dokona szkolenia załogi. Elementy te należy uwzględnić w cenie ofertowej. Należy więc przewidzieć uchwyty do montażu urządzeń oraz standardowe okablowanie zasilające i łączące ze sobą komponenty dostawy. Monitory mają być zainstalowane na uchwytach ściennych.
3. Zamawiający nie wymaga dostawy jakichkolwiek komputerów odtwarzających do wymaganych urządzeń multimedialnych, aplikacji lub oprogramowania (z wyjątkiem systemów operacyjnych do playerów wymienionych w Dziale III ust. 1 lit. A pkt. 3).
4. Wykonawca zagwarantuje obsługę serwisową w okresie pogwarancyjnym, w zakresie usuwania wad urządzeń objętych umową, przy czym Zamawiający nie ma obowiązku korzystania obsługi serwisowej Wykonawcy w okresie pogwarancyjnym
5. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, wypełnienie formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, który na etapie realizacji umowy będzie stanowił harmonogram finansowy, który będzie podstawą do wystawiania faktur.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważy tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości technicznych i estetycznych dla dostarczonych urządzeń
10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0eb3bc83-11ee-4a72-b255-7d90b5f5fb7a
Biuletyn 562643-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Lębork
Regon 77097973700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lębork
Zamawiajacy kod pocztowy 84-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 862 42 80,
Zamawiajacy fax 59 862 24 27
Zamawiajacy email zp@um.lebork.pl,
Adres strony url www.bip.um.lebork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Skarby Lęborka – ukazanie dziedzictwa kulturowego miasta poprzez odratowanie i wyeksponowanie elementów zabytkowego centrum” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.lebork.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.lebork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie budynku wieży ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku w urządzenia elektroniczne i multimedialne
Numer referencyjny RI.271.30.2019.J
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia: A. Infokiosk ( 4 sztuki) 1. 2 sztuki: • monitor dotykowy 21” • Rozdzielczość Min. Full HD • Jasność Min. 210 cd/m2 z panelem dotykowym • Przekątna Min. 21” • Wymiary zewnętrzne Max. 520 x 320 x 49 mm • Panel IPS LED • Kontrast Min. 950:1 z panelem dotykowym • Czas reakcji Max. 15 ms • Kąty widzenia Min. 178°/ 178°; • Inne Panel dotykowy min. 9 punktów dotyku, szkło hartowane o wytrzymałości min. 7 H. 2. 2 sztuki: • monitor dotykowy 55” • Rozdzielczość Min. 3840 x 2160 • Jasność Min. 600 cd/m2 • Przekątna Min. 55” • Wymiary zewnętrzne Max. 124x 78x 32 cm (z podstawą) • Panel LCD podświetlenie LED • Kontrast Min. 3400:1 • Czas reakcji Max. 5 ms • Kąty widzenia Min. 178°/ 178° • Inne Możliwość pracy 17/7, możliwość sterowania poprzez Ehernet i RS232, min. wejścia HDMI 3. 4 sztuki playerów: • procesor wydajności minimum 8000 punktów w testach PassMark CPU Mark • minimum 4GB RAM • system operacyjny • dysk wbudowany minimum 60GB SSD • obudowa micro B. Rzutnik multimedialny • Rozdzielczość Min. FULL HD • Jasność Min. 3150 ANSI • Żywotność lampy Min. 3800 h • Przesunięcie obiektywu Min. 64% • Technologia DLP • Kontrast Min. 9000:1 • Głośność w trybie normalnym Max. 34 dB • Współczynnik projekcji 0.25 : 1 • Inne Sterowanie poprzez Ethernet i RS232, profesjonalny, uchwyt do montażu podsufitowego, 2 wejścia HDMI (zgodność z MHL) i port RJ-45 C. ekran ścienny sufitowy bez napinaczy: dane techniczne: • obudowa 300cm • powierzchnia projekcyjna: Matt - White • rozwijany elektrycznie • format: 16:9 • szerokość ekranu: 300 cm • minimalna szerokość powierzchni projekcyjnej: 285 cm • sposób montażu: sufit • czarne ramki • typ projekcji: przednia • sterowanie pilotem D. Zestaw do fotografii precyzyjnej (bezcieniowej) składający się z: - Stół bezcieniowy o wymiarach nie mniejszych niż 100cm x 200cm; - namiot bezcieniowy o wymiarach nie mniejszych niż 75cm x75cm x 75cm +4 kolorowe tła; - 4 sztuki lampa LED, emitująca światło ciągłe o temperaturze barwowej 5500K, na statywie (zakres wysokości statywu od 70 do 230 cm) z parasolką odbijającą światło (4 sztuki pojedynczych lamp LED każda na statywie z parasolką). E. Plansza LED ( 10 sztuk) 1. monitor 40” ( 3 sztuki) • Rozdzielczość Min. Full HD • Jasność Min. 490 cd/m2 • Przekątna Min. 40” • Wymiary zewnętrzne Max. 920 x 540 x 55 mm • Panel S-PVA - podświetlenie LED • Kontrast Min. 3800:1 • Czas reakcji Max. 9 ms • Kąty widzenia Min. 178 / 178 stopni • Inne Możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez Ehernet i RS232, min. Wejścia VGA i HDMI 2. monitor 32” ( 4 sztuki) • Rozdzielczość Min. Full HD • Jasność Min. 400 cd/m2 • Przekątna Min. 32” • Panel LED • Kontrast Min. 1100:1 • Czas reakcji Max. 9 ms • Kąty widzenia Min. 178 / 178 stopni • Inne Możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia VGA i HDMI 3. monitor 43” ( 2 sztuki) • rozdzielczość - min. Full HD • jasność - min. 450 cd/m2 • przekątna - min. 43” • panel - LED • kontrast - min. 1100:1 • czas reakcji - max. 12 ms • kąt widzenia - min. 178/178 stopni • inne – możliwość pracy 24/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia VGA i HDMI 4. monitor 55” ( 1 sztuka) • Rozdzielczość Min. 3840 x 2160 (4K) • Jasność Min. 450 cd/m2 • Przekątna Min. 55” • Wymiary zewnętrzne Max. 124x 78x 32 cm (z podstawą) • Panel AMVA LCD • Kontrast Min. 4000:1 • Czas reakcji Max. 8 ms • Kąty widzenia Min. 178°/ 178° • Inne Możliwość pracy 17/7, możliwość sterowania poprzez RJ45 (LAN) i RS232, min. wejścia HDMI 2. Wykonawca dostarczy urządzenia na teren budynku wież ciśnień w Parku Chrobrego w Lęborku, dokona montażu, instalacji we wskazanym miejscu, z wyjątkiem monitorów montowanych docelowo w obudowach (nie dotyczy plansz LED) oraz infokiosków, dostarczy instrukcję obsługi i karty gwarancyjne, dokona szkolenia załogi. Elementy te należy uwzględnić w cenie ofertowej. Należy więc przewidzieć uchwyty do montażu urządzeń oraz standardowe okablowanie zasilające i łączące ze sobą komponenty dostawy. Monitory mają być zainstalowane na uchwytach ściennych. 3. Zamawiający nie wymaga dostawy jakichkolwiek komputerów odtwarzających do wymaganych urządzeń multimedialnych, aplikacji lub oprogramowania (z wyjątkiem systemów operacyjnych do playerów wymienionych w Dziale III ust. 1 lit. A pkt. 3). 4. Wykonawca zagwarantuje obsługę serwisową w okresie pogwarancyjnym, w zakresie usuwania wad urządzeń objętych umową, przy czym Zamawiający nie ma obowiązku korzystania obsługi serwisowej Wykonawcy w okresie pogwarancyjnym 5. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy. 6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, wypełnienie formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, który na etapie realizacji umowy będzie stanowił harmonogram finansowy, który będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 9. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważy tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości technicznych i estetycznych dla dostarczonych urządzeń 10. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 389673,81
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych przewiduje udzielanie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu dostaw będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację umowy. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę minimum 10 monitorów LED. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 5.1 SIWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; dokumenty winny zostać przedstawione Zamawiającemu w przypadku, gdy nie będą one ogólnodostępne dla Zamawiającego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Przedmiotowy wykaz dostaw należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 – 1b ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 2.1. w przypadku nieukończenia w terminie robót budowlanych na obiekcie wieży ciśnień, w tym robót wykończeniowych pozwalających na montaż urządzeń 2.2. koniecznością wykonania zamówień, o których mowa w ust. 1 niniejszego Działu oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody 3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:15
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)