| GuidZP400 |
b1c3a049-f77e-472f-bc73-271d0716ffa0
|
| Biuletyn |
557232-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
|
| Regon |
10613083000750
|
| Zamawiajacy adres ulica |
gen. Dąbrowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
566 198 300,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ARiMR w Toruniu, ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
|
| Numer referencyjny |
BOR02.2610.05.2019.BL
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu. Rodzaj oraz ilości artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 22) oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy PZP (oświadczenie zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ, składane wraz z ofertą); b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, dot. przynależności do grupy kapitałowej (oświadczenie zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ, składane w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl w menu Przetargi) informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie wskazany przez wykonawcę dokument.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|