Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego dla Agencji Mienia Wojskowego

Publication date 2019-06-19
End date 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563590-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 724220004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego (zwanego dalej „Serwisem” lub „Serwisem www”), zawierającego obsługę własnego magazynu wraz z autonomicznym panelem administracyjnym oraz moduł obsługi sprzedaży stacjonarnej. Przedmiot umowy obejmuje również wsparcie techniczne dla Serwisu oraz dedykowaną dla niego usługę hostingu. Serwis będzie dostępny pod domeną: sklep.amw.com.pl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia czynności, w zakresie zaprojektowania, wykonania i wdrożenia serwisu.
4. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36a ust. 2 Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie:
1) wykonania projektu Serwisu (z wyłączeniem projektu graficznego),
2) wsparcia technicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac58439d-2a01-4065-8150-4fc39a16624e
Biuletyn 563590-N-2019
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 11263946000000
Zamawiajacy adres ulica Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3149700,
Zamawiajacy fax 22 3149900
Zamawiajacy email dzp.bp@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://amw.com.pl/pl/zamowienia-publiczne/post-krajowe-od-7-03-2019-i-unijne-2019
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Dostep dokumentow zamowienia https://amw.com.pl/pl/zamowienia-publiczne/post-krajowe-od-7-03-2019-i-unijne-2019
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://amw.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego dla Agencji Mienia Wojskowego
Numer referencyjny DZP-BP.7720.258.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie profesjonalnego, nowoczesnego, responsywnego sklepu internetowego (zwanego dalej „Serwisem” lub „Serwisem www”), zawierającego obsługę własnego magazynu wraz z autonomicznym panelem administracyjnym oraz moduł obsługi sprzedaży stacjonarnej. Przedmiot umowy obejmuje również wsparcie techniczne dla Serwisu oraz dedykowaną dla niego usługę hostingu. Serwis będzie dostępny pod domeną: sklep.amw.com.pl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia czynności, w zakresie zaprojektowania, wykonania i wdrożenia serwisu. 4. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36a ust. 2 Pzp obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie: 1) wykonania projektu Serwisu (z wyłączeniem projektu graficznego), 2) wsparcia technicznego.
Cpv glowny przedmiot 72422000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie zmian funkcjonalnych serwisu oraz zmian funkcjonalnych obsługi sprzedaży stacjonarnej wraz z obsługą magazynu do wysokości 115 000,00 zł
Okres w dniach 180
Informacje na temat katalogow 2. Wsparcie techniczne wraz z usługą hostingu serwisu internetowego z jego administracją - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu Odbioru Końcowego Serwisu. 3. W zakresie wykonania serwisu Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia kolejnych etapów maksymalnie w następującym czasie (wszystkie terminy podane w dniach kalendarzowych): 1) Etap I – do 14 dni od daty zawarcia umowy – przedstawienie Zamawiającemu 3 (trzech) wstępnych, responsywnych (w wariantach) projektów graficznych (w formie elektronicznej). Projekty muszą być wyraźnie różniące się między sobą graficznie oraz muszą spełniać wszystkie wytyczne określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz warunkach realizacji zamówienia (załącznik nr 1). Każdy projekt graficzny powinien zawierać co najmniej trzy elementy: wskazany widok strony głównej serwisu, wskazany widok strony działu serwisu oraz wskazany widok strony produktu. Każdy element składa się z trzech wariantów responsywnych: wariant podstawowy dla ekranu komputerowego, wariant dla tabletu i wariant dla smartfonu; 2) Etap II – do 30 dni od daty zawarcia umowy – wybór przez Zamawiającego jednego z trzech projektów przedstawionych przez Wykonawcę w Etapie I. Zgłoszenie uwag przez Zamawiającego i omówienie wybranego projektu między stronami. Dopracowanie ostatecznego projektu przez Wykonawcę, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Zamawiający ma 7 dni kalendarzowych na odebranie i akceptację wyników prac oraz wybór projektu; 3) Etap III – do 45 dni od daty zawarcia umowy – przedstawienie przez Wykonawcę grafiki dla całego serwisu oraz jego weryfikacja przez Zamawiającego. Wprowadzenie przez Wykonawcę wszystkich wskazanych przez Zamawiającego poprawek. W tym Etapie 7 dni kalendarzowych jest przeznaczonych dla Zamawiającego na weryfikację grafiki; 4) Etap IV – do 90 dni od daty zawarcia umowy – wykonanie i wdrożenie przez Wykonawcę całości sklepu internetowego, przygotowanie wstępnej wersji modułu sprzedaży stacjonarnej (opisanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia) oraz testową migrację baz danych produktów oraz klientów ze starego serwisu Zamawiającego oraz udostępnienie panelu administracyjnego w tym zakresie; 5) Etap V – do 110 dni od daty zawarcia umowy – testy elementów serwisu, o których mowa w Etapie IV na serwerze testowym, prowadzone przez Zamawiającego. Wprowadzenie poprawek przez Wykonawcę według wytycznych Zamawiającego. W tym Etapie 10 dni kalendarzowych jest przeznaczonych dla Zamawiającego na testy i weryfikację; 6) Etap VI – do 120 dni od daty zawarcia umowy – wykonanie i wdrożenie przez Wykonawcę usługi sprzedaży stacjonarnej na stanowisku testowym, znajdującym się w sklepie stacjonarnym Zamawiającego w Warszawie (w tym migracja danych ze starego serwisu Zamawiającego); 7) Etap VII – do 150 dni od daty zawarcia umowy – testy serwisu na serwerze testowym prowadzone przez Zamawiającego oraz wprowadzenie przez Wykonawcę wskazanych przez Zamawiającego poprawek. W tym Etapie 10 dni kalendarzowych jest przeznaczonych dla Zamawiającego na weryfikację i testy; 8) Etap VIII – do 160 dni od daty zawarcia umowy – przeniesienie serwisu na serwer produkcyjny; 9) Etap IX – do 180 dni od daty zawarcia umowy – ostateczne testy serwisu przez Zamawiającego, naniesienie końcowych poprawek wg wskazań Zamawiającego. Szkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego, które zapewni korzystanie z funkcjonalności serwisu, przekazanie instrukcji obsługi Zamawiającemu (do 180 dni od daty zawarcia umowy). Zatwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia i odbiór całości serwisu przez Zamawiającego. W tym Etapie 10 dni kalendarzowych jest przeznaczonych dla Zamawiającego na weryfikacje i testy. Warunkiem odbioru serwisu jest wykonanie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia na odpowiednim poziomie technologicznym i jakościowym całości przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę; 10) Etap X – wsparcie techniczne wraz z usługą hostingu serwisu internetowego z jego administracją - 36 miesięcy od Odbioru Końcowego Serwisu. 4. Zamawiający informuje, że terminy wykonania Etapów od IV do IX stanowią kryterium oceny ofert, opisane w rozdziale XVII SIWZ. Faktyczny maksymalny termin realizacji etapów od IV do IX wynikać będzie z oferty wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli, wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, tj. świadczył, zrealizował, zakończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje), co najmniej 2 usługi o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto⃰ każda, polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz wdrożeniu profesjonalnego dedykowanego sklepu internetowego, wraz z migracją danych, hostingiem i wsparciem technicznym. (*) W przypadku świadczeń nadal wykonywanych wartość musi dotyczyć części już wykonanej nie zaś całości, w tym przyszłego nierealizowanego zakresu usług. 1.2. Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby, które powinny być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: Rola Minimalna liczba personelu Wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie Minimalne doświadczenie Kierownik projektu 1 W okresie ostatnich 3 lat, 2 razy pełnił rolę Kierownika projektu w projektach o budżecie min. 100 tysięcy zł brutto każdy, realizując zadania związane z prowadzeniem projektu związanego z utrzymaniem i/lub rozwojem systemu informatycznego stworzonego w oparciu o wzorzec architektoniczny MVC oraz bazę danych SQL server. Projektant UX 1 W ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej w 2 projektach pełnił rolę/funkcję projektanta UX realizując zadania związane z projektowaniem architektury informacji i interfejsów dla portali i aplikacji podczas rozwoju i/lub utrzymania systemu informatycznego stworzonego w oparciu o wzorzec architektoniczny MVC oraz bazę danych SQL server. Programista serwisów internetowych 1 W ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 razy, pełnił rolę/funkcję programisty w projektach z użyciem technologii webowych przy utrzymaniu i/lub rozwoju systemu informatycznego stworzonego w oparciu o wzorzec architektoniczny MVC oraz bazę danych SQL server. Starszy programista serwisów internetowych 1 Posiada wykształcenie wyższe informatyczne (informatyka, teleinformatyka, inżynieria oprogramowania lub kierunki pokrewne) W ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 razy, pełnił rolę/funkcję starszego programisty w projektach z użyciem technologii webowych realizując zadania w zakresie projektowania architektury i budowy systemu informatycznego w oparciu o wzorzec architektoniczny MVC oraz bazę danych SQL server. Tester oprogramowania 1 Powinien posiadać niżej wymieniony certyfikat: ISTQB na poziomie min. Foundation lub wyższy lub certyfikat(y) równoważne*. W ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 2 razy, pełnił rolę/funkcję testera w projektach z użyciem technologii webowych realizując zadania związane z: - testowaniem oprogramowania z wykorzystaniem pisanie testów automatycznych, - przeprowadzaniem testów pod kątem bezpieczeństwa aplikacji oraz wydajności dla aplikacji dostępnych publicznie dla co najmniej 10 tyś. klientów, - wykonywaniem testów funkcjonalnych, - prowadzenia dokumentacji dotyczącej testów, w projektach dotyczących utrzymania i/lub rozwoju systemu informatycznego stworzonego w oparciu o wzorzec architektoniczny MVC oraz bazę danych SQL server. *Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako: 1) analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z wiedzy, której dotyczy certyfikat (np. zarządzenie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administracją bazami danych, programowanie, etc.), 2) analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), 3) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu (np.: konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów w danej roli, etc.), 4) uzyskanie certyfikatu potwierdzone jest egzaminem. Certyfikat równoważny nie może być wystawiony przez Wykonawcę lub podmiot zależny od Wykonawcy. Zamawiający, w ramach zespołu osób dopuszcza łączenie przez jedną i tę samą osobę maks. dwóch różnych ról. Zamawiający, w ramach zespołu osób nie dopuszcza łączenia przez jedną i tę samą osobę roli programisty i starszego programisty. Wskazane osoby muszą biegle posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie. Jeżeli któraś z wymienionych osób nie posiada obywatelstwa polskiego, musi legitymować się certyfikatem znajomości języka polskiego na poziomie C2 wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako języka Obcego. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykaz osób (Załącznik nr 6 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami odpowiednio na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5.3. wykaz usług wykonanych (Załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem odpowiednio informacji dot. przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5.3.1 Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów–oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5.3.2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie https://amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. 3.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokument, o którym mowa w ust. 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 7 stosuje się. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3a ustawy wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Zamawiający może wezwać na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 13. W przypadku, gdy w odpowiedzi na wezwanie wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które mają być wzięte pod uwagę przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu w sposób umożliwiający identyfikację tych oświadczeń i dokumentów poprzez szczegółowe określenie postępowania, w którym dane oświadczenie lub dokument zostały złożone wraz z informacjami identyfikującymi sam dokument bądź oświadczenie, a które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (w szczególności dotyczy to oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta ze wskazanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów będących w jego posiadaniu, o ile są one aktualne. 14. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zapisane są w SIWZ - Rozdział 4 wzór umowy
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usunięcia awarii lub błędów
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji etapów IV-IX
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)