Dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563391-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc52e254-1f75-4b5c-9c41-80361582aaa1
Biuletyn 563391-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dietl.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych
Numer referencyjny SZP/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym Zamawiający żąda: - dotyczy pakietu 1, poz. 4, 5 – informacji od producenta potwierdzającej wymagany przez Zamawiającego skład i właściwości środków. - dotyczy pakietu nr 3 - charakterystyki oferowanych produktów wraz z parametrami i właściwościami jednoznacznie wskazującymi konkretny oferowany przez Wykonawcę produkt, - dotyczy pakietu 1 poz. 3 - Karty charakterystyki zgodnej z wymogami Rozporządzenia WE nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowania ograniczeń w zakresie chemikaliów, - dotyczy pakietu 2: • kart charakterystyki płynów do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych; • ulotek informacyjnych oferowanych produktów zawierających informacje takie jak: przeciwwskazania do użytkowania, zastosowanie - do jakich powierzchni, sposób rozpuszczania itp.; • poz. 1 (płyn do maszynowego mycia naczyń) - potwierdzenia spełnienia wymagań normy PN-EN 1276:2010 - Zamawiający w wątpliwych sytuacjach, w trakcie badania ofert, w celu weryfikacji zgodności proponowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłożenie próbek oferowanych wyrobów [dotyczy wszystkich pakietów]. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt dostawcy. - Zamawiający w wątpliwych sytuacjach, w trakcie badania ofert, w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ proponowanych urządzeń do użyczenia, może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o demonstrację urządzeń w wymaganym terminie. Koszty demonstracji ponosi oferent.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP; - Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy; 17) Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 8 wzoru umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) zaproponowania odpowiednika danego wyrobu w przypadku obiektywnej niedostępności wyrobu z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru, wygaśnięcia rejestracji oferowanego towaru – jeśli dotyczy), 2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy, 3) niemożności dostarczenia towaru pod nazwą wskazaną w załączniku cenowym do umowy, 4) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, 5) zmiany wielkości opakowań, 6) dokonania zmian ilościowych w asortymencie produktów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy, 7) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 8) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika, 9) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami towaru wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu, 10) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 11) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1)-4) dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym działaniu/zastosowaniu, w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3) (zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. 4. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chemia gospodarcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyny do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki do mycia i konserwacji powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i pianie (z dozownikami)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej, płynów do mycia powierzchni szpitalnych, mydła w płynie i w pianie, płynów do zmywarek przemysłowych, w podziale na 3 odrębne części zamówienia nazywane pakietami - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)