na dostawę bielizny pościelowej, poduszek antologicznych, kołder koców, materacy, pokrowców na materace i ręczników kąpielowych do domów Staneckich Miasteczka Studenckiego - KC-zp.272-362/19

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563568-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 395120004, 395161209, 395110007, 391431124, 395141009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

na dostawę bielizny pościelowej, poduszek antologicznych, kołder koców, materacy, pokrowców na materace i ręczników kąpielowych do domów Staneckich Miasteczka Studenckiego -
zadanie nr 1- 1 525 szt poszew, 1545 szt. poszewek, 1525 szt. prześcieradeł,
zadanie nr 2 - 462 szt. poduszek antyalergicznych,
zadanie nr 3- 601 szt.kołder,
zadanie nr 4-281 szt. koców
zadanie nr 5-762 szt. materacy z pokrowcami o szerokości 90 cm,2 szt. materacy małżeńskich z pokrowcami, 621 szt. pokrowców na materace o szer. 90 cm,
zadanie nr 6- 351 szt. ręczników kąpielowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 937802a5-d749-4f13-ba12-25c8f70cc8fa
Biuletyn 563568-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 15770000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1481 2017 r.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych paw. C2 pok. 117
Nazwa nadana zamowieniu na dostawę bielizny pościelowej, poduszek antologicznych, kołder koców, materacy, pokrowców na materace i ręczników kąpielowych do domów Staneckich Miasteczka Studenckiego - KC-zp.272-362/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu na dostawę bielizny pościelowej, poduszek antologicznych, kołder koców, materacy, pokrowców na materace i ręczników kąpielowych do domów Staneckich Miasteczka Studenckiego - zadanie nr 1- 1 525 szt poszew, 1545 szt. poszewek, 1525 szt. prześcieradeł, zadanie nr 2 - 462 szt. poduszek antyalergicznych, zadanie nr 3- 601 szt.kołder, zadanie nr 4-281 szt. koców zadanie nr 5-762 szt. materacy z pokrowcami o szerokości 90 cm,2 szt. materacy małżeńskich z pokrowcami, 621 szt. pokrowców na materace o szer. 90 cm, zadanie nr 6- 351 szt. ręczników kąpielowych
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst na dostawę bielizny pościelowej, poduszek antologicznych, kołder koców, materacy, pokrowców na materace i ręczników kąpielowych do domów Staneckich Miasteczka Studenckiego - opis przedmiotu zamóenioa zgodnie z pkt.III siwz.
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. opis oferowanego asortymentu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ wypełniony i podpisany, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 4. Dotyczy zadania nr 6 - Próbki Zamawiający wymaga złożenia w zadaniu nr 6 wraz z ofertą następującej próbki: 4.1. Ręcznik kąpielowy szt. 1 - wykonany zgodnie z pkt .III SIWZ Przedmiot próbki ma odpowiadać przedmiotowi zamówienia zgodnie z pkt.III zadanie nr 6 siwz oraz będzie podlegał badaniu w ramach kryterium pozacenowego, zgodnie z pkt 21.1b.3 i 21.2.3 SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż próbka, stanowiąca element oferty wykonawcy, niespełniająca wymagań określonych w pkt III niniejszej SIWZ zadanie nr 6 , będzie stanowiła podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy przez zamawiającego 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) jakości lub innych parametrów materiałów z jakich mają być wykonane zaoferowane w ofercie towary, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku, b) pojawieniem się na rynku materiałów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie. 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 3) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. 3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 3 jest nieważna.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 1 A Temat: Dostawa 1 525 szt. poszew, 1 545 szt. poszewek,1 525 szt. prześcieradeł,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie częściowe nr 1 A Temat: Dostawa 1 525 szt. poszew, 1 545 szt. poszewek,1 525 szt. prześcieradeł- opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Pkt.III siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 462 szt. poduszek antyalergicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis zadanie nr 2 - 462 szt. poduszek antyalergicznych-opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt.III siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa 601 kołder,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis dostawa 601 kołder -opis przedmioty zamówienia zawarty jest w pkt.III siwa.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 281 szt. koców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa 281 szt. koców - opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt.III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa 762 szt. materacy z pokrowcami o szerokości 90 cm,2 szt. materacy małżeńskich z pokrowcami, 621 szt. pokrowców na materace o szer. 90 cm,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa 762 szt. materacy z pokrowcami o szerokości 90 cm,2 szt. materacy małżeńskich z pokrowcami, 621 szt. pokrowców na materace o szer. 90 cm-opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt.III SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa 351 szt. ręczników kąpielowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis dostawa 351 szt. ręczników kąpielowych
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)