| GuidZP400 | e3ca6a12-28bd-4294-8fd3-1be41ed8794e | 
							                							                									
						| Biuletyn | 563560-N-2019 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Województwo Podlaskie | 
							                									
						| Regon | 05065840400000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Kardynała Stefana Wyszyńskiego | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 1 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Białystok | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 15-888 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | podlaskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 85 665 45 51 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 85 665 46 42 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl | 
							                									
						| Adres strony url | https://przetargi.wrotapodlasia.pl/ | 
							                									
						| Adres strony internetowej | https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 1 | 
							                									
						| Nazwa projektu programu | Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 2 | 
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia | 
							                							                									
						| Czy oferty wnioski dostepne | 1 | 
							                									
						| Oferty wnioski dostepne | https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia | 
							                							                							                							                									
						| Komunikacja elektroniczna wymaga | https://platformazakupowa.pl/pn/wrotapodlasia | 
							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | „Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby  Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku” | 
							                									
						| Numer referencyjny | BZP.272.9.2019 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Departamentu Rolnictwa i Obszarów Rybackich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 39294100-0 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w dniach | 30 | 
							                									
						| Informacje na temat katalogow | Termin wykonania (realizacji) zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy. | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz z ofertą powinny zostać złożone: OŚWIADCZENIE (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII ust. 3 SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym; Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia– o okres trwania przyczyny, z powodu których nastąpi zmiana terminu, w niżej wymienionych przypadkach:
1)	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania zaakceptowanych projektów graficznych w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania umowy,
2)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie
 z jej postanowieniami.
2.	Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.	Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada pisemny wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany wraz z uzasadnieniem, na co najmniej 5 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany. 
4.	Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2019-07-03T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 10:00 | 
							                									
						| IV 4 4 jezyki | język polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                							                									
						| IV 6 6 | Klauzula informacyjna Administratora 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 
1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, tel. +48 (85) 6654 549, 
e-mail:kancelaria@wrotapodlasia.pl, www.bip.umwp.wrotapodlasia.pl, 
e-mail: zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, www.przetargi.wrotapodlasia.pl;
2.	dane kontaktowe inspektora ochrony danych, adres e-mail: iod@wrotapodlasia.pl;
3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BZP.272.9.2019 pn. „Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.
poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  
5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.	posiada Pani/Pan:
−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.	nie przysługuje Pani/Panu:
−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10.	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11.	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12.	Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
13.	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. |