Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563330-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302370009, 302360002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 11 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje:
Cześć nr 1 - Kabel HDMI 15m
Część nr 2 - Pojemnik na zużyty toner
Część nr 3 - Komputer przenośny 13,3”
Część nr 4 - Stacja bazowa, Kontroler
Część nr 5 - Komputer przenośny 15,6”
Część nr 6 - Pamięć RAM 32 GB, Karta graficzna
Część nr 7 - Dysk twardy 2,5” 1TB.
Część nr 8 - Kalibrator do monitorów.
Część nr 9 - Serwer.
Część nr 10 - Komputer mini PC.
Część nr 11 - Mobilne stacje.

2. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry i warunki wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a23a57d6-edfd-4f08-8641-76e6714ba827
Biuletyn 563330-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.asp.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 113 (I piętro)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny BZP-3942-25/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 11 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje: Cześć nr 1 - Kabel HDMI 15m Część nr 2 - Pojemnik na zużyty toner Część nr 3 - Komputer przenośny 13,3” Część nr 4 - Stacja bazowa, Kontroler Część nr 5 - Komputer przenośny 15,6” Część nr 6 - Pamięć RAM 32 GB, Karta graficzna Część nr 7 - Dysk twardy 2,5” 1TB. Część nr 8 - Kalibrator do monitorów. Część nr 9 - Serwer. Część nr 10 - Komputer mini PC. Część nr 11 - Mobilne stacje. 2. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry i warunki wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane przez Wykonawcę dostawy wymagań określonych w SIWZ przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów postawionych w SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 1 do SIWZ opisując każdy z parametrów/ wymogów (właściwości) oferowanego przedmiotu, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa w szczególności producenta oraz model oferowanego przedmiotu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) - sporządzony dla każdej części oddzielnie; 3) załącznik nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ oraz w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 umowy; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cześć nr 1 - Kabel HDMI 15m
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 2 - Pojemnik na zużyty toner
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 3 - Komputer przenośny 13,3”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 4 - Stacja bazowa, Kontroler
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 5 - Komputer przenośny 15,6”
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 6 - Pamięć RAM 32 GB, Karta graficzna
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 7 - Dysk twardy 2,5” 1TB
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 8 - Kalibrator do monitorów
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 9 - Serwer
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 10 - Komputer mini PC
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa CZEŚĆ 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część nr 11 - Mobilne stacje
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)