DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK, PROJEKTORÓW MULTIMEDIALNYCH, EKRANU PROJEKCYJNEGO, TELEWIZORÓW, ODTWARZACZA DVD ORAZ WZMACNIACZY MIKSUJĄCYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563471-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301212005, 301914008, 386521001, 386534001, 323246006, 323200002, 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK, PROJEKTORÓW MULTIMEDIALNYCH, EKRANU PROJEKCYJNEGO, TELEWIZORÓW, ODTWARZACZA DVD ORAZ WZMACNIACZY MIKSYJĄCYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został
w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – części nr 1- 18.
3) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1231d2f9-1522-4bd7-94dd-25933b00010f
Biuletyn 563471-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 18) Część nr 1 – przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r.; 19) Część nr 2 - przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Otwarta Łódź współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-3MU/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-T155/18 z dnia 21.02.2019 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ 31/ZP/2019
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK, PROJEKTORÓW MULTIMEDIALNYCH, EKRANU PROJEKCYJNEGO, TELEWIZORÓW, ODTWARZACZA DVD ORAZ WZMACNIACZY MIKSUJĄCYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ
Numer referencyjny 31/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, NISZCZAREK, PROJEKTORÓW MULTIMEDIALNYCH, EKRANU PROJEKCYJNEGO, TELEWIZORÓW, ODTWARZACZA DVD ORAZ WZMACNIACZY MIKSYJĄCYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – części nr 1- 18. 3) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty
Cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 8 ust. 2 wzoru umowy: Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. 3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kserokopiarki cyfrowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kserokopiarki cyfrowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kserokopiarki cyfrowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa kserokopiarki kolorowej wolnostojącej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa niszczarki biurowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa niszczarki biurowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa projektora multimedialnego przenośnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa projektora multimedialnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa ekranu projekcyjnego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa telewizora - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa odtwarzacza DVD - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa część nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa telewizora oraz stojaka mobilnego
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa część nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa wzmacniaczy miksujących - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa część nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa rejestratora cyfrowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa część nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis dostawa niszczarek
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)