Dostawa 49 kompletów ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku.

Publication date 2019-06-19
End date 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563015-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych kompletów ubrań specjalnych (ubranie specjalne + kurtka lekka), wyprodukowanych w 2019 roku w ilości 49 kpl. Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy.
2. W skład 1 kompletu wchodzi:
a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni.
b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6602ebfb-3260-49c3-bcb4-25fb0451d6d3
Biuletyn 563015-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Regon 19112350400000
Zamawiajacy adres ulica Maurycego Beniowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 5119570, 58 511 13 25
Zamawiajacy fax 585 542 966
Zamawiajacy email kdalewska@kmpsp.gda.pl
Adres strony url www.kmpsp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kmpsp.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kmpsp.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 123).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, 80-382 Gdańsk ul. Beniowskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 49 kompletów ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku.
Numer referencyjny PT.2370.II.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych kompletów ubrań specjalnych (ubranie specjalne + kurtka lekka), wyprodukowanych w 2019 roku w ilości 49 kpl. Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy. 2. W skład 1 kompletu wchodzi: a) ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni. b) kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 1. Ocena spełnienia warunku wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku oddzielnie, albo co najmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku w całości.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; d) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1445);
Zakresie warunkow udzialu informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4a do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów: a) raportów z badań wystawionych przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry wykazane w formularzu ofertowym – wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oceniane parametry zostały wskazane w dokumencie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit. b), Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt. 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonie części zamówienia podwykonawcom, złożył oświadczenie w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie realizacji zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)