Dostawa urządzeń i oprogramowania standardowego w celu budowy wydzielonego środowiska zapasowego działającego na rzecz Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego.

Publication date 2019-06-19
End date 2019-07-05 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562431-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń oraz dostawę i instalację oprogramowania wraz z instalacją oprogramowania:
1) szafy typu RACK;
2) serwerów produkcyjnych w ilości 3 sztuk;
3) macierzy dyskowej w ilości 1 sztuki;
4) switch ethernert w ilości 2 sztuk;
5) oprogramowania wirtualizacyjnego i wspierającego zarządzanie maszynami wirtualnymi;
6) oprogramowania Windows Serwer 2019 Standard lub równoważnego;
7) oprogramowania odpowiedzialnego za wykonywanie kopii zapasowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28d800bf-7a33-42af-94e9-b22b00fdadfc
Biuletyn 562431-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lpr.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lpr.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty wraz z załącznikami (również ewentualną ofertę dodatkową, o której mowa w art. 91 ust. 5 uPzp) składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i oprogramowania standardowego w celu budowy wydzielonego środowiska zapasowego działającego na rzecz Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego.
Numer referencyjny ZP/4/VI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń oraz dostawę i instalację oprogramowania wraz z instalacją oprogramowania: 1) szafy typu RACK; 2) serwerów produkcyjnych w ilości 3 sztuk; 3) macierzy dyskowej w ilości 1 sztuki; 4) switch ethernert w ilości 2 sztuk; 5) oprogramowania wirtualizacyjnego i wspierającego zarządzanie maszynami wirtualnymi; 6) oprogramowania Windows Serwer 2019 Standard lub równoważnego; 7) oprogramowania odpowiedzialnego za wykonywanie kopii zapasowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Informacje na temat katalogow Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dostarczeniem wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od daty podpisania umowy. Termin ten może ulec skróceniu w wyniku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego terminu w ramach kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby o zamówienie ubiegał się Wykonawca, który: a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienie polegające na dostawie systemu wirtualizacji oraz co najmniej dwa (2) zamówienie na dostawę macierzy dyskowej wraz z serwerami, a wartość każdego wykazanego zamówienia wynosiła co najmniej 300.000,00 zł netto. b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności dedykowanym zespołem (co najmniej 2 osoby) certyfikowanych inżynierów posiadających niezbędne kompetencje związane z przedmiotem zamówienia, które posiadają aktualne certyfikaty producenta oferowanego przez Wykonawcę oprogramowania dla wirtualizacji serwerów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wirtualizację serwerów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do niniejszego przedmiotu umowy; 2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona, niezależna od Stron przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania umowy; 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia elementów Urządzeń lub Oprogramowania (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku) Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu urządzeń lub oprogramowania pod warunkiem, że urządzenie /oprogramowanie będą nowszą wersją oferowanego modelu lub będą posiadały lepsze parametry; 5) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
IV 4 4 data 2019-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 data 2019-08-04T00:00:00+02:00
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się, w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć do siedziby Zamawiającego w dniu 5.07.2019 r. o godz. 13.00.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)