GuidZP400 |
7b3e3982-cdf4-4c19-be07-60f0c90e94e9
|
Biuletyn |
563072-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
|
Regon |
33092080200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Staromiejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6-7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 3488600
|
Zamawiajacy fax |
94 3488625
|
Zamawiajacy email |
regina.fibingier@um.koszalin.pl
|
Adres strony url |
www.bip.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75 - 004 Koszalin, I piętro - pokój nr 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wsparcia technicznego urządzeń bezpieczeństwa dla Gminy Miasto Koszalin - 3 zadania
|
Numer referencyjny |
BZP-5.271.1.23.2019.AB
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego urządzeń bezpieczeństwa w podziale na 3 zadania:
Zadanie nr 1 – Usługa rocznego wsparcia technicznego urządzeń sieciowych firmy Juniper Networks,
Zadanie nr 2 – Usługa rocznego wsparcia technicznego serwerów firmy Fujitsu,
Zadanie nr 3 – Usługa rocznego wsparcia technicznego macierzy firmy Netapp.
2. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
294823,50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu dokumentów uprawniających do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Usługa rocznego wsparcia technicznego urządzeń sieciowych firmy Juniper Networks
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
250244,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu dokumentów uprawniających do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego urządzeń sieciowych firmy Juniper Networks, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego wsparcia technicznego urządzeń sieciowych firmy Juniper Networks.
2. Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona na warunkach określonych przez producenta i obejmuje:
1) dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
2) pobieranie aktualizacji dla urządzeń,
3) wymianę urządzenia w przypadku awarii.
3. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Usługa rocznego wsparcia technicznego serwerów firmy Fujitsu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14650,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu dokumentów uprawniających do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego serwerów firmy Fujitsu, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego wsparcia technicznego serwerów firmy Fujitsu.
2. Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona na warunkach określonych przez producenta i obejmuje:
1) dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
2) pobieranie aktualizacji dla urządzeń,
3) wymianę urządzenia w przypadku awarii.
3. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Usługa rocznego wsparcia technicznego macierzy firmy Netapp
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29929,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: dostarczenie Zamawiającemu dokumentów uprawniających do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego macierzy firmy Netapp, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego wsparcia technicznego macierzy firmy Netapp.
2. Usługa wsparcia technicznego urządzeń i oprogramowania będzie świadczona na warunkach określonych przez producenta i obejmuje:
1) dostęp do pomocy technicznej przez: telefon, portal WWW, czat online,
2) pobieranie aktualizacji dla urządzeń,
3) wymianę urządzenia w przypadku awarii.
3. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
|
| |