Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego

Publication date 2019-06-19
End date 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Szczeciński
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563322-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf5a7ab0-4c84-4ffa-a72c-f607d17a5c3b
Biuletyn 563322-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Szczeciński
Regon 00120877700000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4441151
Zamawiajacy fax 91 4441065
Zamawiajacy email czusk@univ.szczecin.pl
Adres strony url http://zp.univ.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zp.univ.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zp.univ.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Jana Pawła II 31 70-453 Szczecin, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 008
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego
Numer referencyjny DP/371/67/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił należyte wykonanie na przestrzeni ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw asortymentu papieru toaletowego, ręczników papierowych lub worków na śmieci o wartości minimum 80 000,00 PLN brutto każda – załącznik 5
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił należyte wykonanie na przestrzeni ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw asortymentu papieru toaletowego, ręczników papierowych lub worków na śmieci o wartości minimum 80 000,00 PLN brutto każda – załącznik 5
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – kopia polecenia przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu (oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale 1, dział IX, punkt 4). 4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5. Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 4) 6. Próbki w ilościach podanych w rozdziale II SIWZ (nie podlegają uzupełnieniu). Załączone próbki nie podlegają zwrotowi ani uzupełnieniu. Próbki będą oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Czy wadium 1
Wadium Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące); Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub SKOK z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 3. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w Dziale Finansowo-Księgowym w siedzibie Zamawiającego przy al. Papieża Jana Pawła II nr 31, pok. 111) od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30 - 15.00., a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą.. 5. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Z uwagi na dostrzeżone w ostatnim czasie problemy z systemem bankowości elektronicznej Zamawiający zaleca, by w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, dokonywać wpłaty co najmniej 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się korzystanie z funkcji przelewów natychmiastowych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana umowy nastąpić może w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT od towarów i usług; 2) w przypadku gdy zmiana jest nieistotna w rozumieniu przepisów dotyczących zamówień publicznych, w szczególności łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, przy czym kolejne zmiany umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy są niedopuszczalne; 3) w przypadku gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych jest niedopuszczalna
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)