DOSTAWA MEBLI DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2019-06-19
End date 2019-07-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562750-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391000003, 391431100, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Krzesło biurowe (6 szt.)
Zadanie 2: Krzesło biurowe (10 szt.)
Zadanie 3: Fotel (4 szt.)
Zadanie 4: Krzesło biurowe (1 szt.)
Zadanie 5: Krzesła (100 szt.)
Zadanie 6: Wersalki (4 szt.)
Zadanie 7: Łóżka drewniane (50 szt.)
Zadanie 8: Stoliki (23 szt.)
Zadanie 9: Materace (50 szt.)
Zadanie 10: Fotele (8 szt.)
Zadanie 11: Stoliki kawowe (4 szt.)
Zadanie 12: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 19 szt., krzesło uczniowskie – 39 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt.)
Zadanie 13: Fotele (2 szt.)
Zadanie 14: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 4 szt., krzesło uczniowskie – 18 szt., krzesło uczniowskie – 24 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt., szafa 4-drzwiowa z nadstawką – 2 szt., szafa 2-drzwiowa z nadstawką – 1 szt., Szafka wisząca - 1 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
6. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące.
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy), w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń wraz z montażem.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia:
- w zakresie zadania nr 1-2 i 5-13: do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy,
- w zakresie zadania nr 3 i 14: do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy,
- w zakresie zadania nr 4: do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy,
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 592ff149-5c46-4f5a-8901-9800bf9bccb3
Biuletyn 562750-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 14940000000000
Zamawiajacy adres ulica Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 4/8
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343784200
Zamawiajacy email a.bojarska@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ujd.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujd.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8, pokój nr 32
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny ZP-371/39/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: Krzesło biurowe (6 szt.) Zadanie 2: Krzesło biurowe (10 szt.) Zadanie 3: Fotel (4 szt.) Zadanie 4: Krzesło biurowe (1 szt.) Zadanie 5: Krzesła (100 szt.) Zadanie 6: Wersalki (4 szt.) Zadanie 7: Łóżka drewniane (50 szt.) Zadanie 8: Stoliki (23 szt.) Zadanie 9: Materace (50 szt.) Zadanie 10: Fotele (8 szt.) Zadanie 11: Stoliki kawowe (4 szt.) Zadanie 12: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 19 szt., krzesło uczniowskie – 39 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt.) Zadanie 13: Fotele (2 szt.) Zadanie 14: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 4 szt., krzesło uczniowskie – 18 szt., krzesło uczniowskie – 24 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt., szafa 4-drzwiowa z nadstawką – 2 szt., szafa 2-drzwiowa z nadstawką – 1 szt., Szafka wisząca - 1 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy), w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń wraz z montażem. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: - w zakresie zadania nr 1-2 i 5-13: do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy, - w zakresie zadania nr 3 i 14: do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy, - w zakresie zadania nr 4: do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy, 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Krzesło biurowe (6 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 1: Krzesło biurowe (6 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Krzesło biurowe (10 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 2: Krzesło biurowe (10 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Fotel (4 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie 3: Fotel (4 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Krzesło biurowe (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie 4: Krzesło biurowe (1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5: Krzesła (100 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 5: Krzesła (100 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6: Wersalki (4 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 6: Wersalki (4 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7: Łóżka drewniane (50 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 7: Łóżka drewniane (50 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8: Stoliki (23 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 8: Stoliki (23 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9: Materace (50 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 9: Materace (50 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10: Fotele (8 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 10: Fotele (8 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11: Stoliki kawowe (4 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 11: Stoliki kawowe (4 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 19 szt., krzesło uczniowskie – 39 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 12: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 19 szt., krzesło uczniowskie – 39 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13: Fotele (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zadanie 13: Fotele (2 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 4 szt., krzesło uczniowskie – 18 szt., krzesło uczniowskie – 24 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt., szafa 4-drzwiowa z nadstawką – 2 szt., szafa 2-drzwiowa z nadstawką – 1 szt., Szafka wisząca - 1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie 14: Meble do sal dydaktycznych (stół uczniowski - 4 szt., krzesło uczniowskie – 18 szt., krzesło uczniowskie – 24 szt., biurko nauczycielskie – 1 szt., szafa 4-drzwiowa z nadstawką – 2 szt., szafa 2-drzwiowa z nadstawką – 1 szt., Szafka wisząca - 1 szt.)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)