Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020 oraz PO Rybactwo i Morze 2014-2020, z podziałem na części

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563136-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020 oraz PO Rybactwo i Morze 2014-2020, z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część I stanowi załącznik nr 4A do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część II stanowi załącznik nr 4B do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część III stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6651af54-dbd1-40ec-ac17-0a5d25b08e47
Biuletyn 563136-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
Regon 63125781600000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-714
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 626 70 80,
Zamawiajacy fax 61 626 70 81
Zamawiajacy email kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony url www.umww.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umww.pl, BIP, zakładka: zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umww.pl, BIP, zakładka: zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Obowiązuje zachowanie formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaiu, Biuro Zamówień Publicznych, Sekretariat, pokój nr 1034, X piętro, część A, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020 oraz PO Rybactwo i Morze 2014-2020, z podziałem na części
Numer referencyjny DOW-I-2.052.68.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją PROW 2014-2020 oraz PO Rybactwo i Morze 2014-2020, z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część I stanowi załącznik nr 4A do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część II stanowi załącznik nr 4B do SIWZ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część III stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I i części II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczaniu artykułów promocyjnych, a wartość każdej z tych dostaw wynosiła co najmniej 7 000,00 zł brutto. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części, w celu wykazania warunku udziału w postępowaniu na kolejną (drugą) część, może posiłkować się (powtórzyć) tylko jedną wykazaną wcześniej dostawą, tj.: jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części (na część I i część II) to musi wykazać doświadczenie w realizacji trzech różnych dostaw, gdzie wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 7 000 zł brutto. Dla części III - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej: ­- 2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczeniu co najmniej jednej ścianki tekstylnej, ­- 2 dostawy, z których każda polegała na wykonaniu i dostarczeniu co najmniej jednego roll’up-u. Jeżeli Wykonawca zrealizował w ramach jednego zamówienia zarówno dostawę ścianki tekstylnej jak i roll’up-u, w celu wykazania doświadczenia dotyczącego ścianki tekstylnej i roll’up-u może wykazać te same dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona)
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). Dowodami, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.2) SIWZ są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla części I i części II: próbki produktów – artykułów promocyjnych bez naniesionych logotypów, odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Zamawiający wezwie do ich złożenia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy, iż Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego artykułu. Próbki nie muszą zawierać nadruków jakich wymaga Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (składane razem z ofertą); 2) Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5A do SIWZ i/lub załącznikiem 5B do SIWZ i/lub załącznikiem 5C do SIWZ; 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych (składane razem z ofertą); 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane wraz z ofertą); 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 RODO: Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczący danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. 1.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych, Departament Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, przez skrytkę elektroniczną ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP lub e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl 1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia i rozliczenia umowy, archiwizacji, a w przypadku dofinansowania zamówienia w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w celu monitoringu, sprawozdawczości i kontroli. 1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:  art. 8 ustawy Pzp,  art. 96 ust. 3 z zastrzeżeniem 3a i 3b ustawy Pzp,  art. 139 ust. 3 ustawy Pzp,  przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.),  przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego. 1.5 Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy, albo 10 lat od czasu rozliczenia Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 1.6 Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.7 W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 1.8 Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z powyższego nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w przypadkach, o których mowa w art. 18 RODO (tj. do przechowywania i przetwarzania w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 1.9 Nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część I stanowi załącznik nr 4A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część II stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w związku z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – część III stanowi załącznik nr 4C do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)