Dostawa obłożeń

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563029-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń:
1)Zestaw do artroskopii – Pakiet nr I,
2)Zestaw do operacji stawu biodrowego – Pakiet nr II,
3)Zestaw do cystoskopii – Pakiet nr III,
4)Zestaw do operacji urologicznych TUR – Pakiet nr IV,
5)Zestaw do cesarskiego cięcia – Pakiet nr V,
6)Zestaw serwet uniwersalnych – Pakiet nr VI,
7)Zestaw serwet do operacji laryngologicznych – Pakiet nr VII,
8)Zestaw do operacji na kończynie – Pakiet nr VIII,
9)Zestaw do artroskopii stawu barkowego w pozycji półsiedzącej – Pakiet nr IX,
10)Zestaw serwet ginekologicznych – Pakiet nr X,
11)Zestaw serwet do kraniotomii – Pakiet nr XI,
12)Serwety jałowe – Pakiet nr XII,
13)Fartuchy jałowe, czepki, maski – Pakiet nr XIII,
14)Worki i osłony – Pakiet nr XIV,
15)Serwety, torby i osłony – Pakiet nr XV,
16)Niejałowy asortyment jednorazowy – Pakiet nr XVI,
17)Zestawy zabiegowe – Pakiet nr XVII,
18)Tupfery, setony, kompresy i serwety – Pakiet nr XVIII,
19)Jednorazowy asortyment jałowy – Pakiet nr XIX,
20)Jednorazowy asortyment niejałowy – Pakiet nr XX,
21)Zestawy do zakładania szwów – Pakiet nr XXI,
22)Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet nr XXII,
23)Folia chirurgiczna – Pakiet nr XXIII.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44dbe0f7-d08a-476e-a909-d6696eaba961
Biuletyn 563029-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Regon 30238500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Schinzla
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8323001 do 5, 8330566
Zamawiajacy fax 158 323 575
Zamawiajacy email przetargi@sand.pl
Adres strony url www.sand.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sand.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sand.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obłożeń
Numer referencyjny PN/19/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń: 1)Zestaw do artroskopii – Pakiet nr I, 2)Zestaw do operacji stawu biodrowego – Pakiet nr II, 3)Zestaw do cystoskopii – Pakiet nr III, 4)Zestaw do operacji urologicznych TUR – Pakiet nr IV, 5)Zestaw do cesarskiego cięcia – Pakiet nr V, 6)Zestaw serwet uniwersalnych – Pakiet nr VI, 7)Zestaw serwet do operacji laryngologicznych – Pakiet nr VII, 8)Zestaw do operacji na kończynie – Pakiet nr VIII, 9)Zestaw do artroskopii stawu barkowego w pozycji półsiedzącej – Pakiet nr IX, 10)Zestaw serwet ginekologicznych – Pakiet nr X, 11)Zestaw serwet do kraniotomii – Pakiet nr XI, 12)Serwety jałowe – Pakiet nr XII, 13)Fartuchy jałowe, czepki, maski – Pakiet nr XIII, 14)Worki i osłony – Pakiet nr XIV, 15)Serwety, torby i osłony – Pakiet nr XV, 16)Niejałowy asortyment jednorazowy – Pakiet nr XVI, 17)Zestawy zabiegowe – Pakiet nr XVII, 18)Tupfery, setony, kompresy i serwety – Pakiet nr XVIII, 19)Jednorazowy asortyment jałowy – Pakiet nr XIX, 20)Jednorazowy asortyment niejałowy – Pakiet nr XX, 21)Zestawy do zakładania szwów – Pakiet nr XXI, 22)Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet nr XXII, 23)Folia chirurgiczna – Pakiet nr XXIII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ, 2) odnośnie Pakietu I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi), 3) odnośnie Pakietu I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu gotowego.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takich samych składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSDŚ w Sandomierzu informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl; 2) inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552 ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa obłożeń, znak postępowania: PN/19/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do artroskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do artroskopii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do operacji stawu biodrowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do operacji stawu biodrowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw do cystoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do cystoskopii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw do operacji urologicznych TUR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do operacji urologicznych TUR. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw do cesarskiego cięcia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do cesarskiego cięcia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw serwet uniwersalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów serwet uniwersalnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw serwet do operacji laryngologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów serwet do operacji laryngologicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw do operacji na kończynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do operacji na kończynie Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw do artroskopii stawu barkowego w pozycji półsiedzącej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do artroskopii stawu barkowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zestaw serwet ginekologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów serwet ginekologicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw serwet do kraniotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów serwet do kraniotomii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Serwety jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa serwet jałowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Fartuchy jałowe, czepki, maski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów jałowych, czepków i masek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Worki i sołony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków i osłon. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Serwety, torby i osłony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa serwet, toreb i osłon. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Niejałowy asortyment jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niejałowego asortymentu jednorazowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zestawy zabiegowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów zabiegowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Tupfery, setony, kompresy i serwety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tupferów, setonów, kompresów i serwet. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Jednorazowy asortyment jałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego asortymentu jałowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Jednorazowy asortyment niejałowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego asortymentu niejałowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zestawy do zakładania szwów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do zakładania szwów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Jednorazowa odzież dla pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowej odzieży dla pacjenta. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Folia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa folii chirurgicznej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)