Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2019-06-19
End date 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
Miejscowość Rabka-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563019-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Formularz asortymentowo - cenowy”.
Każdy z wykonawców składa ofertę w ramach całego przedmiotu zamówienia (tj. oferta musi obejmo-wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Termin realizacji - do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od momentu dostarczenia.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Zaoferowany asortyment musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo - cenowym;
2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07779367-3eba-4e0c-9859-e36aa66da000
Biuletyn 563019-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
Regon 29795100000000
Zamawiajacy adres ulica Dietla
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Rabka-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 34-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 677 469,
Zamawiajacy fax 182 677 469
Zamawiajacy email zp@scru.pl,
Adres strony url www.scru.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34-700 Rabka Zdrój, sekretariat Prezesa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny DAG-3-PN/9-2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Formularz asortymentowo - cenowy”. Każdy z wykonawców składa ofertę w ramach całego przedmiotu zamówienia (tj. oferta musi obejmo-wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Termin realizacji - do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od momentu dostarczenia. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Zaoferowany asortyment musi: 1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo - cenowym; 2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumen-tów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1. do oferty – Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga dokumentów. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty – Zamawiający nie wymaga dokumentów do oferty. 3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę należy sporządzić wg informacji podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do ofert należy dołączyć: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej załączniki stanowiące charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: - Formularz asortymentowo - cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji). 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa w punkcie IV.1.1 specyfikacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - należy dołączyć do oferty jeśli dotyczy. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)