Usługa zapasowego Centrum Przetwarzania Danych dla PAP S.A.

Publication date 2019-06-21
End date 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Prasowa S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564023-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302113004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Celem Zamawiającego jest zapewnienie ciągłości działania Spółki poprzez migrację części obecnie eksploatowanych systemów i aplikacji do chmury obliczeniowej z gwarancją ciągłości działania i dostępności zasobów na poziomie co najmniej 99,9%. Usługa musi zapewniać produkcyjne wykorzystanie zCPD jako infrastruktury rezerwowej, umożliwiającej nieprzerwaną pracę kluczowych Systemów Spółki. W przypadku awarii systemów w CPD, oraz na każde żądanie Zamawiającego, musi nastąpić przełączenie ich do zCPD. Przełączenie oznacza, że żądania z Internetu, kierowane do niedostępnych systemów Zamawiającego w CPD są w 100% przekierowane do systemów Zamawiającego w zCPD. Decyzję o przełączeniu podejmuje Zamawiający. Na tej samej zasadzie działać musi przełączenie powrotne tj. z zCPD do CPD. W ramach projektu Zamawiający dopuszcza model usługowy, w którym Zamawiający posiada w pełni wydzieloną instancję, ale zasoby fizyczne zaoferowanego rozwiązania (zarówno od strony chmury jak i systemów bezpieczeństwa) są współdzielone pomiędzy różnych klientów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44d8ef7d-dd39-4896-8cb5-c4d1020e8646
Biuletyn 564023-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Prasowa S.A.
Regon 01289043800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bracka
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-502
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 5092222; 0601318047
Zamawiajacy fax 5092428
Zamawiajacy email przetargi@pap.pl
Adres strony url www.pap.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.pap.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pap.pl
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zapasowego Centrum Przetwarzania Danych dla PAP S.A.
Numer referencyjny 29/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Celem Zamawiającego jest zapewnienie ciągłości działania Spółki poprzez migrację części obecnie eksploatowanych systemów i aplikacji do chmury obliczeniowej z gwarancją ciągłości działania i dostępności zasobów na poziomie co najmniej 99,9%. Usługa musi zapewniać produkcyjne wykorzystanie zCPD jako infrastruktury rezerwowej, umożliwiającej nieprzerwaną pracę kluczowych Systemów Spółki. W przypadku awarii systemów w CPD, oraz na każde żądanie Zamawiającego, musi nastąpić przełączenie ich do zCPD. Przełączenie oznacza, że żądania z Internetu, kierowane do niedostępnych systemów Zamawiającego w CPD są w 100% przekierowane do systemów Zamawiającego w zCPD. Decyzję o przełączeniu podejmuje Zamawiający. Na tej samej zasadzie działać musi przełączenie powrotne tj. z zCPD do CPD. W ramach projektu Zamawiający dopuszcza model usługowy, w którym Zamawiający posiada w pełni wydzieloną instancję, ale zasoby fizyczne zaoferowanego rozwiązania (zarówno od strony chmury jak i systemów bezpieczeństwa) są współdzielone pomiędzy różnych klientów.
Cpv glowny przedmiot 30211300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia zamówienia w zakresie podobnych usług w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy. Zamówienia te będą udzielane w trybie z wolnej ręki na postawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp i mogą polegać m.in. na skalowalności infrastruktury w czasie rzeczywistym w górę lub w dół.
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji przetargowej. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej. 3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 zamówienia, których przedmiotem było lub jest świadczenie usługi zapasowego Centrum Przetwarzania Danych, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 200.000,00 zł netto każde, b) posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, c) posiadać aktualny certyfikat ISO 27001 na swoje Centrum Przetwarzania Danych, d) posiadać aktualny certyfikat minimum TIER III według Uptime Institute lub minimum Rated 3 wg ANSI/ TIA-942 dla Centrum Przetwarzania Danych, w którym będzie świadczona Usługa dla Zamawiającego, e) dysponować wysoko wykwalifikowanym zespołem dedykowanym do utrzymania działań IT / zarządzania serwerami, w tym min. zarządzanie środowiskiem wirtualnym Vmware, vSphere, Hyper-V, administrowanie Linux, Windows, AIX i hurtowni danych. Członkowie zespołu muszą posiadać poniższe certyfikaty: - ITLIL Foundation lub wyższy, - Microsoft Certified Solutions Expert z poziomem minimum Expert, - Red Hat Certified Engineer lub równoważnym,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) wykaz wykonanych minimum 3 zamówień - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było lub jest świadczenie usługi Zapasowego Centrum Przetwarzania danych, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 200.000,00 zł. netto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie i będą wchodzić w skład zespołu, o którym mowa w rozdziale V ust. 3 lit. d), wraz z podaniem ich imion i nazwisk, rodzaju wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz doświadczenia zawodowego, d) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego certyfikatu minimum TIER III według Uptime Institute lub minimum Rated 3 wg ANSI/ TIA-942 dla Centrum Przetwarzania Danych, w którym będzie świadczona Usługa dla Zamawiającego, e) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego certyfikatu ISO 27001 na swoje Centrum Przetwarzania Danych, f) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł, g) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, h) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych łub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, i) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, j) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, k) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, l) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, m) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp, n) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w postanowieniach niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności: 1) zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów; 2) zmiany ustawowej stawki opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniem lub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jego procentowego obniżenia. 3) w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany wymienione w ppkt. 1) – 3) powyżej mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. 4) zaistnienia siły wyższej; zmiana Umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) Umowy, a zaistniałe po podpisaniu Umowy, w szczególności takie jak: a) wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych; b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe; c) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego; d) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji; e) działania sił przyrody, huragany, powodzie, f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec. 3. Zmiana terminu świadczenia Usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej Umowy oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany do Umowy mogą być dokonane także w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany te nie mogą w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności dotyczących zamówień dodatkowych.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena całkowita skalowalności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena całkowita oferty
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)