GuidZP400 |
44d8ef7d-dd39-4896-8cb5-c4d1020e8646
|
Biuletyn |
564023-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Prasowa S.A.
|
Regon |
01289043800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bracka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-502
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 5092222; 0601318047
|
Zamawiajacy fax |
5092428
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pap.pl
|
Adres strony url |
www.pap.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pap.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pap.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa zapasowego Centrum Przetwarzania Danych dla PAP S.A.
|
Numer referencyjny |
29/19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Celem Zamawiającego jest zapewnienie ciągłości działania Spółki poprzez migrację części obecnie eksploatowanych systemów i aplikacji do chmury obliczeniowej z gwarancją ciągłości działania i dostępności zasobów na poziomie co najmniej 99,9%. Usługa musi zapewniać produkcyjne wykorzystanie zCPD jako infrastruktury rezerwowej, umożliwiającej nieprzerwaną pracę kluczowych Systemów Spółki. W przypadku awarii systemów w CPD, oraz na każde żądanie Zamawiającego, musi nastąpić przełączenie ich do zCPD. Przełączenie oznacza, że żądania z Internetu, kierowane do niedostępnych systemów Zamawiającego w CPD są w 100% przekierowane do systemów Zamawiającego w zCPD. Decyzję o przełączeniu podejmuje Zamawiający. Na tej samej zasadzie działać musi przełączenie powrotne tj. z zCPD do CPD. W ramach projektu Zamawiający dopuszcza model usługowy, w którym Zamawiający posiada w pełni wydzieloną instancję, ale zasoby fizyczne zaoferowanego rozwiązania (zarówno od strony chmury jak i systemów bezpieczeństwa) są współdzielone pomiędzy różnych klientów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia zamówienia w zakresie podobnych usług w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy. Zamówienia te będą udzielane w trybie z wolnej ręki na postawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp i mogą polegać m.in. na skalowalności infrastruktury w czasie rzeczywistym w górę lub w dół.
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji przetargowej.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 3 zamówienia, których przedmiotem było lub jest świadczenie usługi zapasowego Centrum Przetwarzania Danych, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 200.000,00 zł netto każde,
b) posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł,
c) posiadać aktualny certyfikat ISO 27001 na swoje Centrum Przetwarzania Danych,
d) posiadać aktualny certyfikat minimum TIER III według Uptime Institute lub minimum Rated 3 wg ANSI/ TIA-942 dla Centrum Przetwarzania Danych, w którym będzie świadczona Usługa dla Zamawiającego,
e) dysponować wysoko wykwalifikowanym zespołem dedykowanym do utrzymania działań IT / zarządzania serwerami, w tym min. zarządzanie środowiskiem wirtualnym Vmware, vSphere, Hyper-V, administrowanie Linux, Windows, AIX i hurtowni danych. Członkowie zespołu muszą posiadać poniższe certyfikaty:
- ITLIL Foundation lub wyższy,
- Microsoft Certified Solutions Expert z poziomem minimum Expert,
- Red Hat Certified Engineer lub równoważnym,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) wykaz wykonanych minimum 3 zamówień - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było lub jest świadczenie usługi Zapasowego Centrum Przetwarzania danych, o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 200.000,00 zł. netto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie i będą wchodzić w skład zespołu, o którym mowa w rozdziale V ust. 3 lit. d), wraz z podaniem ich imion i nazwisk, rodzaju wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz doświadczenia zawodowego,
d) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego certyfikatu minimum TIER III według Uptime Institute lub minimum Rated 3 wg ANSI/ TIA-942 dla Centrum Przetwarzania Danych, w którym będzie świadczona Usługa dla Zamawiającego,
e) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego certyfikatu ISO 27001 na swoje Centrum Przetwarzania Danych,
f) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1.000.000,00 zł,
g) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
h) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych łub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
i) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
j) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
k) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
l) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp,
m) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp,
n) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w postanowieniach niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w szczególności:
1) zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów;
2) zmiany ustawowej stawki opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta być powiązania z obniżeniem lub podwyższeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwyższenia lub jego procentowego obniżenia.
3) w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiany wymienione w ppkt. 1) – 3) powyżej mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy.
4) zaistnienia siły wyższej; zmiana Umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej Wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem "siły wyższej" rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) Umowy, a zaistniałe po podpisaniu Umowy, w szczególności takie jak:
a) wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych;
b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe;
c) rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego;
d) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takich substancji;
e) działania sił przyrody, huragany, powodzie,
f) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec.
3. Zmiana terminu świadczenia Usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, to jest o okres przedłużenia ponad okresy wynikające z niniejszej Umowy oraz przepisów prawa tak, aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiany do Umowy mogą być dokonane także w innych wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany te nie mogą w żadnym przypadku prowadzić do ominięcia przepisów Prawa zamówień publicznych, w szczególności dotyczących zamówień dodatkowych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|