DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH

Publication date 2019-06-21
End date 2019-07-01 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563995-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie materiałów medycznych jednorazowych niesterylnych, do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 24 miesięcy – od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 1. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie – także faksem, lub e-mailem. 2. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego pisemnie faksem, lub e-mailem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac651c0e-b1a6-4109-ba0b-86ed67b4526a
Biuletyn 563995-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 12118869400000
Zamawiajacy adres ulica os. Złotej Jesieni
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126468502
Zamawiajacy fax 126468930
Zamawiajacy email asorys@rydygierkrakow.pl
Adres strony url www.szpitalrydygier.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalrydygier.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. z siedzibąw Krakowie, pokój nr 238
Nazwa nadana zamowieniu DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH
Numer referencyjny 143/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie materiałów medycznych jednorazowych niesterylnych, do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie odbywać się będzie sukcesywnie przez okres 24 miesięcy – od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 1. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia pisemnie – także faksem, lub e-mailem. 2. Możliwość dostarczeń w trybie pilnym w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 3 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego pisemnie faksem, lub e-mailem.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) specyfikacji. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji). W przypadku nie dołączenia do oferty Szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, c) Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ. d) Parafowany Załącznik nr 3 do SIWZ tj. projekt Umowy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 15 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna/ katalogi/ opracowania w języku polskim, zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu. b) Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. .) o Wyrobach Medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm)) – dotyczy: 1,2,3,4,5,6,7,8, 9 (poz. 2 i 4,),10,11,12,13,14,15,16
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 2-5 niniejszego paragrafu. 2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcę okoliczności od niego niezależnych b) ilościowym (zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnego wyrobu medycznego w ramach wartości umowy); c) zmiany ceny brutto wyrobu medycznego w przypadku zmiany stawki VAT d) wyrobu medycznego w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania wyrobu medycznego o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry określone w załączniku nr 1 do umowy. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. e) osób kluczowych do realizacji umowy oraz osób reprezentujących Strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) f) danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie g) numeru katalogowego wyrobu medycznego. 3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić umowę zmniejszając liczbę zamawianych wyrobów medycznych. 4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV 4 4 data 2019-07-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Prześcieradło papierowe dwuwarstwowe, białe, perforowane, w rolce, szerokość 50 cm, dł.80 mb, średnica rolki (14 cm +/-5 cm) Szer. 50 cm, dł.80 mb, śr. rolki (14 cm +/-5 cm) 3 000 szt. Prześcieradło papierowe dwuwarstwowe, białe, perforowane, w rolce, szerokość 60 cm, dł.80 mb, średnica rolki (14 cm +/-5 cm) szer. 60 cm, dł.80 mb, śr. rolki (14 cm +/-5 cm) 3 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Prześcieradło na kozetki lekarskie w rolce celulozowe – laminowane,dwie warstwy celulozy + jedna warstwa laminatu, perforowane co 50 -70 cm . Gramatura od 33 g/m², chłonność od 160 g/ m² Szer .50 cm + / - 1 cm , długość 40 mb w rolce 1 800 szt. Prześcieradło na kozetki lekarskie w rolce celulozowe – , laminowane , dwie warstwy celulozy + jedna warstwa laminatu ,perforowane co 50 -70 cm . Gramatura od 33 g/m² , chłonność od160 g/ m² Szer .60 cm + / - 1 cm , długość 40 mb w rolce 1 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Prześcieradło włókninowo- foliowe, niesterylne, gramatura włókniny od 40 g/m². Każda sztuka złożona osobno(pojedynczo), potwierdzenie w katalogu. O wymiarze 80 - 90 cm x 190-200 cm wym. 80-90 cm x 190-200 cm 17 000 szt. 2 Prześcieradło włókninowo- foliowe, niesterylne, gramatura włókniny od 40 g/m². Każda sztuka złożona osobno(pojedynczo), potwierdzenie w katalogu. O wymiarze 100 -120 cm x 190 -200 cm. wym. 100-120 cm x 190-200 cm 13 000 szt. 3 Prześcieradło medyczne włókninowe niesterylne gramatura od 20 g/m². O wymiarze 130-150 cm x 190-210 cm. wym. 130-150 cm x 190-210 36 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Jednorazowe wysokochłonne oddychające prześcieradło ochronne na stół operacyjny pod pacjenta, złożone z trwale zintegrowanych na całej powierzchni warstw: z mocnego, nieprzemakalnego 3 warstwowego laminatu i centralnie wbudowanego wysoko chłonnego rdzenia chłonnego, wzdłuż podkładu. Wymiary prześcieradła 110 x 210 cm(± 10 cm).Warstwa zarówno od strony pacjenta i od strony stołu operacyjnego wykonana z włókniny oddychającej. Od strony pacjenta włóknina hydrofilowa. Chłonność całkowita min. 4500 ml.. Warstwa chłonna o wymiarze 60 x 180(±10 cm). Zawiera substancje pochłaniającą płyny. Wszystkie warstwy wolne od ftalanów. Warstwa chłonna pikowana. Warstwa spodnia pełnobarierowa. Możliwość udżwigu pacjenta o wadze do 150 kg. Wszystkie parametry potwierdzone w karcie katalogowej. Wymiary prześcieradła 110 x 210 cm (±10cm). 3 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Podkład chłonny z pulpy celulozowej. Warstwa chłonna min. 1500 ml, druga strona foliowana -nieprzemakalna. Rozmiar 90 x 60 cm(+/- 5cm) 90 x 60 cm(+/- 5cm) 55 000 szt. 2 Podkład higieniczny jednorazowego użytku z zakładkami bocznymi, wymiar całkowity: długość 185 cm, szerokość: 75 cm.(+/-5cm), warstwa chłonna na środku - z pulpy celulozowej i z absorbentem, wiążącym płyny. Rozmiar warstwy chłonnej – 60 -70cm x 80 –90 cm, chłonność min.1700 ml. Od strony pacjenta - włóknina o gramaturze 15 g/m², od spodu warstwa nieprzemakalna, zapobiegająca przesuwaniu się podkładu i marszczeniu pod pacjentem- folia PE o gramaturze od 21 g/m². W/w parametry potwierdzić w karcie katalogowej. dł.185 cm, szer. 75(+/-5 cm) 50 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Fartuch z włókniny jednorazowy niesterylny, o gramaturze min. 25g/m?- kolor zielony , niebieski. Fartuch zabiegowo- wizytacyjny rozmiar uniwersalny. 70 000 szt. 2. Fartuch jednorazowy z włókniny typu SMS o gramaturze od 14g/m² długość od 110 cm – wiązany w pasie i przy szyi, rozmiar uniwersalany. Wymagany kolor żółty rozmiar uniwersalny 72 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Czepek okrągły niesterylny z włókniny o gramaturze min 17 g/m². Szwy nie strzępiące się. Czepek typu beret Rozmiar uniwersalny 140 000 szt. 2. Czepek z włókniny wiskozowej niesterylny pełnoochronny- typu hełm o gramaturze od 25 g/m³.Całość wykonana z tego samego materiału. czepek typu Astro 32 000 szt. 3. Czepek furażerka z trokami z włókniny propylenowej z wstawką chłonącą pot w okolicy czoła, o gramaturze od 20 g/m² -25 g/m² czepek typu furażerka 22 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Maska chirurgiczna trójwarstwowa wiązana na troki o długości od 39,5 cm, niesterylna, ma posiadać wkładkę modelującą na nos , pakowana po 100 lub 50 sztuk. Min stopień filtracji BFE 98 % aerozoli biologicznych, spełnia wymagania normy EN 14683. Wszystkie wymogi potwierdzone dokumentami. Długość samej osłony 17,5 -20 cm a szerokość na brzegu od 9,5cm. Dostępne w różnych kolorach. Kolor maski będzie podawany przy zamówieniu. uniwersalny 175 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Czepek do mycia głowy pacjenta bez użycia wody, nie wymagający dodatkowego namoczenia włosów, zawierający w składzie min. środek myjący (szampon) i odżywkę. Nie wymaga spłukiwania. Nadaje się do mycia włosów zanieczyszczonych krwią, tłuszczem, żelem EEG. Średnica czepka min.32cm. Pakowany pojedynczo. Do stosowania w temperaturze pokojowej. Nie zawiera w składzie środków zapachowych, parabenów, chlorheksydyny, silikonu. Produkt bezlateksowy.. Średnica czepka min.32 cm. Pojedynczo pakowany. 1 700 szt. 2. Jednorazowe śliniaki do karmienia pacjentów z taśmą samoprzylepną, składane, nieprzemakalne, wymiar 35 x 70 cm ± 5 z kieszonką w dolnej części. Wysokość kieszonki 9 cm ± 3 cm. Jedna warstwa bibułki o gramaturze od 20 g/m², warstwa nieprzemakalna – folia PE. Śliniak samoprzylepny do ubrania pacjenta. Wymiar 35 x 70 cm (± 5). 16 000 szt. 3. Jednorazowe rękawice do mycia chorego. Zawierające substancje myjące oraz nawilżające. Wykonane z miękkiej, delikatnej i mocnej włókniny. Włóknina minimum 100g/m²(skład: 70 % poliester, 30 % wiskoza). W jednym opakowaniu od 8 do 15 szt. Zamkniecie samoprzylepne wielokrotnego użytku. Produkt przebadany dermatologicznie, nie zawiera w składzie środków zapachowych, parabenów, silikonów. PH neutralne. Rękawice o wymiarze 17 x 22 cm.±2. Wymiar 17 x 22 cm.±2. W jednym opakowaniu od 8 -13 szt. 52 000 szt. 4 Kołderka ogrzewająca pacjenta o wymiarze 110 cm x 210 cm (±10 cm), 3 warstwowa, zewnętrzne warstwy z włókniny polipropylenowej :od strony pacjenta o min. gramaturze 30 g/m ². i na zewnątrz o min. gramaturze 30 g/m². Wewnątrz kołderki włóknina o gramaturze min.60 g/m2. Wszystkie 3 warstwy złączone- zgrzewczo. Wszystkie brzegi zewnętrzne zgrzane. Pakowane pojedynczo. Wymiar kołderki 110 x 210 cm (±10cm) Pakowane pojedynczo 500 szt. 5 Jednorazowy ręcznik do higieny pacjenta. Wykonany z wysokochłonnej i wytrzymałej celulozy . Ręcznik o strukturze - plaster miodu, składany. Ręcznik nie rozrywa się po namoczeniu, nie pyli, bielony metodą bezchlorową. Gramatura ręcznika min.70 g/m². Wymiar ręcznika ( 25-30 cm x 55-60 cm). Pakowany po min.100 szt. Wymiar ręcznika (25-30 cm x 55-60 cm). 18 000 szt. 6 Jednorazowy ręcznik do higieny pacjenta. Wykonany z wysokochłonnej i wytrzymałej celulozy. Ręcznik o strukturze - plaster miodu, składany. Ręcznik nie rozrywa się po namoczeniu, nie pyli, bielony metodą bezchlorową .Gramatura ręcznika min.70 g/m². Wymiar ręcznika ( 60-65cm x 80-85 cm). Pakowany po min.30 szt. Wymiar ręcznika ( 60-65 cm x 80-85 cm). Pakowany po min.30 szt. 7 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ochraniacze włókninowe jednorazowe na buty o gramaturze min 30 g/m² rozmiar uniwersalny – para 16 000 par
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Spodenki krótkie (dłuższe od majtek) włókninowe jednorazowe do kolonoskopii, włóknina od 20 g /m² spodenki do kolonoskopii 9 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Spodenki do badań z włókniny 45g/m.² Długość do 65 cm, obwód w pasie około 130 cm , jednorazowe, niejałowe. spodenki do badań 1 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Majtki z włókniny jednorazowe dla pacjenta stosowane jako ochrona podczas badań diagnostycznych i zabiegów .Z cienką bez lateksowa gumką w pasie oraz wokół ud. Nieprześwitujące,ciemnogranatowe wykonane z włókniny od 40g/m². Wysokość majtek na linii biodra- min10 cm. Majtki w różnych rozmiarach. Rozmiar podawany przy zamówieniu. 3 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Podkład chłonny 3-4 warstwowy, nieprzepuszczalny z możliwością cięcia, jednorazowy, rozmiar 130-140 x 220-230 cm. Warstwa chłonna min. 50 cm x 220 -230 cm zmieniająca się w żel utrzymujący skórę pacjenta suchą po zmoczenia. Warstwa wierzchnia hydrofilowy PP, dolna warstwa złoto-srebrna izolująca termicznie i elektrycznie o grubości 12 µm. Niesterylny klasy 1, zgodny z normą EN 13795. Możliwość przenoszenia do 220 kg. Chłonność od 4000 ml / m2 . 1 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Maska chirurgiczna typu Fluidsheld (EN14683) niesterylna, z tasiemkami, przeznaczona do zabiegów operacyjnych o podwyższonym ryzyku zakażenia miejsca operowanego oraz ochronie personelu przed krwiopochodnymi patogenami. Wymogi: a) odporność na rozpryski, ciśnienie z zewnątrz maski(160 mm Hg), b) filtracja bakteryjna (BFE) ≥99%, c) opór powietrza wdychanego i wydychanego delta P<30 Pa/cm², d) specjalna warstwa typu LONCET umożliwiająca filtrację mikrocząsteczkową (0,1 mikron) na poziomie ≥ 99%, e)specjalny pas gąbki zapobiegający zaparowywaniu okularów lub przyłbic, f) specjalna warstwa zapewniająca ochronę przed krwiopochodnymi czynnikami zakaźnymi – oporność na rozprysk krwi( 160 mm Hg), Opakowanie handlowe 300 szt. 4 800 szt. 2. Maska chirurgiczna typu Fluidsheld (EN 14683) niesterylna, z przyłbicą, z tasiemkami, przeznaczona do zabiegów operacyjnych o podwyższonym Ryzyku zakażenia miejsca operowanego oraz ochronie personelu przed krwiopochodnymi patogenami. Wymogi: a) odporność na rozpryski, ciśnienie z zewnątrz maski (160 mm Hg), b) filtracja bakteryjna (BFE) ≥99%, c) opór powietrza wdychanego i wydychanego (delta P<30 Pa/cm², d) specjalna warstwa typu LONCET umożliwiająca filtrację mikrocząsteczkową (0,1 mikron) na poziomie ≥ 99%, e)specjalny pas gąbki zapobiegający zaparowywaniu okularów lub przyłbic, f) specjalna warstwa zapewniająca ochronę przed krwiopochodnymi czynnikami zakaźnymi – oporność na rozprysk krwi (160 mm Hg), Opakowanie handlowe 100 szt. 1 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Mankiet jednorazowy do ucisku sekwencyjnego kończyn dolnych kompatybilny z urządzeniem SedResponse- budowa trzykomorowa do wypełnieniem powietrzem o ciśnieniu 45 mg/Hg – 30 mg/Hg, automatyczna analiza cyklu pracy dobierana indywidualnie w zależności od wypełniania łożyska żylnego pacjenta . Połączenie mankietów z drenem do urządzenia trzypinowe .Rozmiar S.M. L Rozmiar S,M,L 220 par
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)