GuidZP400 |
12140e95-f848-4443-8cb5-0c45e15a0114
|
Biuletyn |
563013-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
22287361000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
cui@cui.wroclaw.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty ww niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup skanerów
|
Numer referencyjny |
CUI-DNZ.320.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych skanerów w liczbie 56 sztuk, w tym 40 sztuk w ramach zamówienia podstawowego, a 16 sztuk w ramach prawa opcji, wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanych oraz sprawnych technicznie, spełniających minimalne wymagania określone w Załączniku nr 1 do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin o którym mowa w pkt II.8) dotyczy do 90 dni od dnia otrzymania zamówienia (faktyczny czas będzie wynikał z deklaracji Wykonawcy, złożonej w ofercie).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający odstępuje od złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana podwykonawcy w stosunku do wskazanego w treści złożonej oferty
b) zmiana dotycząca oferowanego Sprzętu, w przypadku zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej (od Ogłoszenia) procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
5. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|