| GuidZP400 |
7f123ffc-b960-4318-bcd4-999cde0ba491
|
| Biuletyn |
564884-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
|
| Regon |
30870300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Henryka Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płońsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
236 613 400
|
| Zamawiajacy fax |
236 623 214
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalplonsk.pl
|
| Adres strony url |
http://szpitalplonsk.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Poprawa spójności komunikacyjnej, społecznej i gospodarczej w subregionie ciechanowskim poprzez zakup sprzętu i aparatury medycznej dla szpitala w Płońsku” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI „Jakość życia” Działania 6.1 „Infrastruktura ochrony zdrowia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpitalplonsk.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpitalplonsk.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Henryka Sienkiewicza 7
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i aparatury medycznej
|
| Numer referencyjny |
FZP.261.9.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej - 6 części (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych zgodnie z treścią SIWZ Rozdział VI pkt. 8.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg wzoru Załącznik Nr 1 do SIWZ)
2) wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ)
3) wypełniony i podpisany Formularz cenowy (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ)
4) wypełnione i podpisane Oświadczenia określone w Rozdziale VI pkt. 1 ppkt. 1) i 2) SIWZ (wg wzoru Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ)
5) Dowód wniesienia wadium (w innej formie niż pieniężna) – dotyczy Części Nr 1.
6) niezbędne pełnomocnictwa - jeżeli zostały udzielone.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w zakresie Części Nr 1 zamówienia. Kwota wadium wynosi :
- dla oferty na Część Nr 1 - 6 500,00 zł
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 9 wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 i 8 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat RTG do Zespołu Poradni Specjalistycznych i Ambulatorium Ogólnego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Optyka artroskopowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Aparat do EKG
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Diatermia krótkofalowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Cykloergometr
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Szyna do ćwiczeń
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i aparatury medycznej (zwanym dalej „przedmiotem zamówienia", „urządzeniem”), zgodnie z opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż (jeśli urządzenie wymaga montażu), pierwsze uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i diagnostyki przy użyciu dostarczonego urządzenia oraz w zakresie podstawowej konserwacji.
|
| | |