Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach

Publication date 2019-06-25
End date 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Miejscowość Bełżyce
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble różne,
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564617-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331821000, 393300004, 391512007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, instalacja, szkolenie,
paszporty techniczne, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji ( jeżeli sprzęt wymaga ) :
1.1. Myjnia dezynfektora – szt. 1; 1.2. Myjnia ultradźwiękowa – szt. 1
1.3. Defibrylator – szt. 1. 1.4. Wyposażenie sterylizacji : stoły robocze – szt. 4;
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki zawarte jest w Załączniku Nr 1 oraz załączniku nr 1.1-1.3 do SIWZ, które stanowią jej
integralną część i Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3a6f81a-4a25-4e9c-941a-45c9b2e2b12c
Biuletyn 564617-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Regon 43271072100000
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Bełżyce
Zamawiajacy kod pocztowy 24-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 516 11 37,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamow.belzyce@powiat.lublin.pl,
Adres strony url www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zdrowie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiscie, za pomocą firmy kurierskiej lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24-200 Bełżyce, ul. Bednarska 2/52
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Numer referencyjny ZP/SM/8/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, instalacja, szkolenie, paszporty techniczne, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji ( jeżeli sprzęt wymaga ) : 1.1. Myjnia dezynfektora – szt. 1; 1.2. Myjnia ultradźwiękowa – szt. 1 1.3. Defibrylator – szt. 1. 1.4. Wyposażenie sterylizacji : stoły robocze – szt. 4; dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki zawarte jest w Załączniku Nr 1 oraz załączniku nr 1.1-1.3 do SIWZ, które stanowią jej integralną część i Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Nie wymaga
Zakresie kryteriow selekcji Nie wymaga
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.). 2. Opisy techniczne, prospekty producentów, katalogi oferowanego sprzętu medycznego potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym Jeżeli w powyższych dokumentach brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 3) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VIII pkt. II.1 SIWZ. 4) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do treści oferty polegających na : a) obniżeniu wynagrodzenia, b) wydłużeniu terminu płatności, c) dostarczeniu przedmiotu dostawy (za zgodą Zamawiającego) o wyższych parametrach technicznych od określonych w umowie z zastrzeżeniem, że niedopuszczalne jest podwyższenie wynagrodzenia wynikającego z formularza oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w treści niniejszej umowy, o których mowa w ust.1 wymagają formy pisemnej – w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Myjnia ultradżwiękowa i dezynfektora
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Defibrylator
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sterylizacji: stoły robocze szt. 4
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)