Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu –VIII części

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565594-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – VIII części, w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części).
3. Dostarczone artykuły medyczne jednorazowego użytku muszą posiadać co najmniej 18-to miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od daty ich dostawy Zamawiającemu.
4. Oferowany towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta z etykietką produktu w języku polskim.
5. Oferowane artykuły muszą być dopuszczone do obrotu w Polsce i posiadać wymagane przepisami prawa atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a7dc027-9ecb-4ff6-85d8-5fa3091d098a
Biuletyn 565594-N-2019
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 93220714200000
Zamawiajacy adres ulica Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.paszulewicz@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu –VIII części
Numer referencyjny ZP/PR/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – VIII części, w trakcie okresu realizacji umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części). 3. Dostarczone artykuły medyczne jednorazowego użytku muszą posiadać co najmniej 18-to miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od daty ich dostawy Zamawiającemu. 4. Oferowany towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta z etykietką produktu w języku polskim. 5. Oferowane artykuły muszą być dopuszczone do obrotu w Polsce i posiadać wymagane przepisami prawa atesty.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia opisów, folderów, prospektów, katalogów dla każdej pozycji asortymentowej, oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – z zaznaczeniem części i pozycji której dotyczy, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy, 2) zmiany cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 3) zmiany parametrów asortymentu, w przypadku zaprzestania produkcji lub jego wycofania na inny równoważny, dopuszczony do stosowania na terenie RP o takich samych lub wyższych parametrach techniczno – użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny oferty, 4) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 419 ze zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis rękawice
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis wkłucia dożylne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis igły i strzykawki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis maski i rurki tlenowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis wkłucia doszpikowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis cewniki i drobny sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Uwaga: Termin dostawy nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania od Zamawiającego zamówienia
Zalacznik krotki opis zestawy porodowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (Td)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)