Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2020 rok dla Centrali oraz 16 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-08 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564590-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2020 rok.
Rodzaj i ilość zamówionych kalendarzy:
1) kalendarz książkowy o formacie A5 – 1 232,
2) kalendarz książkowy o formacie A4 – 736,
3) kalendarz książkowy kieszonkowy o formacie A6 - 352,
4) kalendarz książkowy o formacie A4 w oprawie skórzanej – 35,
5) kalendarz trójdzielny – 3 094,
6) kalendarz planszowy o formacie B1 – 1 627,
7) kalendarz stojący na biurko – 3 633,
8) kalendarz podkładowy na biurko – 118,
9) kalendarz zwój nawinięty na dwie rolki, jedno-planszowy z wizerunkiem Jana Pawła II – 207.
2.Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS.
4.Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy - SIWZ została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 818b1d3f-d7d3-47c7-9cfa-64f195fab7ef
Biuletyn 564590-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Regon 12513262000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 190
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5926420, 5926590
Zamawiajacy fax 225 926 663
Zamawiajacy email bzp@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok 101 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą kalendarzy na 2020 rok dla Centrali oraz 16 Oddziałów Regionalnych i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Numer referencyjny 0000-ZP.261.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Centrali KRUS oraz do 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Centrów Rehabilitacji Rolników KRUS, 9 rodzajów kalendarzy na 2020 rok. Rodzaj i ilość zamówionych kalendarzy: 1) kalendarz książkowy o formacie A5 – 1 232, 2) kalendarz książkowy o formacie A4 – 736, 3) kalendarz książkowy kieszonkowy o formacie A6 - 352, 4) kalendarz książkowy o formacie A4 w oprawie skórzanej – 35, 5) kalendarz trójdzielny – 3 094, 6) kalendarz planszowy o formacie B1 – 1 627, 7) kalendarz stojący na biurko – 3 633, 8) kalendarz podkładowy na biurko – 118, 9) kalendarz zwój nawinięty na dwie rolki, jedno-planszowy z wizerunkiem Jana Pawła II – 207. 2.Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.Na każdym opakowaniu Wykonawca zaznaczy rodzaj kalendarza, zapakowaną liczbę sztuk i nazwę: Oddział, Centrala (Biuro, Zespół), CRR KRUS. 4.Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy - SIWZ została udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 63
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 9 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnienia po stronie Zamawiającego w akceptacji projektu graficznego kalendarza w stosunku do terminów określonych w § 3 ust. 2, co będzie skutkowało przedłużeniem terminu wykonania umowy odpowiednio o liczbę dni opóźnienia po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)