| GuidZP400 |
5d1977ce-190e-420c-81ee-f58352393ced
|
| Biuletyn |
565456-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
| Regon |
02150908400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Saperska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Świętoszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
59-726
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
brak
|
| Zamawiajacy telefon |
261 68 62 80
|
| Zamawiajacy fax |
261 68 62 80
|
| Zamawiajacy email |
43wog.szp@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
43wog.szp@wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://43wog.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43 WOG ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów pok.12 Kancelaria Jawna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA UBRAŃ ROBOCZYCH I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ NA POTRZEBY 43 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ŚWIĘTOSZOWIE
|
| Numer referencyjny |
64/PN/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań roboczych i środków ochrony indywidualnej na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 3). Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2– opis przedmiotu zamówienia do SIWZ stanowiący jego integralną część.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PL
|
| Data zakonczenia |
2019-09-05T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ;
c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu usługi i wysokości wynagrodzenia zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1) W przypadku gdy nie będzie potrzeby wykonania wskazanej w formularzu cenowym ilości usług Wykonawcy przysługuje zapłata za faktycznie wykonaną część prac.
2) W szczególnych przypadkach, gdy wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niewykonalne z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru prac w zmniejszonym zakresie. Wykonawcy należy się wówczas zapłata za faktycznie wykonaną część zamówienia. Zamawiający nie naliczy w takich przypadkach kar umownych.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie asortymentu oraz ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia.
a. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować przekroczenia wartości umowy brutto określonej w § 5 pkt. 1.
b. W przypadku zmniejszenia zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie i inne roszczenia, w tym zwrot poniesionych nakładów oraz utraconych korzyści. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu zrealizowania części umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|