Dostawy środków czystości oraz specjalistycznych środków czystości dla Oddziału Rewita Zakopane

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-09 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565289-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości dla AMW REWITA Sp. z o. o., ODDZIAŁ REWITA ZAKOPANE w ilościach i asortymencie określonym w częściach zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd1276b3-03fd-4f71-a925-ebec238e8a3d
Biuletyn 565289-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Zakopane ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków czystości oraz specjalistycznych środków czystości dla Oddziału Rewita Zakopane
Numer referencyjny RWT/OZKP/272/PZP/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości dla AMW REWITA Sp. z o. o., ODDZIAŁ REWITA ZAKOPANE w ilościach i asortymencie określonym w częściach zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia)
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie części na dostawy specjalistycznych środków czystości Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy najwyżej ocenionego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) certyfikat Ecolabel lub inny certyfikat ekologiczny (dla preparatów ekologicznych); b) pozwolenia na obrót produktem biobójczym (w przypadku preparatów dezynfekcyjnych); c) innych dokumentów jeżeli zostały one wskazane w formularzu ofertowo-cenowym w zależności od części np. certyfikaty ISO
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowo-cenowy – odpowiednio załączniki nr 3 oraz 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa; 4) w zakresie części na dostawy specjalistycznych środków czystości (cz. 2) Oferent wraz z ofertą dostarczy karty charakterystyki produktów wraz z opisami. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia kopii aktualnej, opłaconej polisy OC w związku z prowadzona działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość wygranej Części zamówienia, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy: 1) okresu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania wartości Umowy po terminie wskazanym w § 8 Umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu całkowitego wykorzystania wartości Umowy, 2) typu Towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także składu lub nazwy handlowej danego Towaru przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik Towaru, 3) wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy, 5) podwykonawcy z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą, 6) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany: a) przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 2. Zmiana treści Umowy na podstawie pkt 6 powyżej jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że zmiany wskazane w ust. 6 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wówczas przedstawi stosowne dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy środków czystości dla Oddziału Rewita ZAKOPANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy środków czystości dla Oddziału Rewita Zakopane zgodnie z załącznika nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy specjalistycznych środków czystości dla Oddziału Rewita ZAKOPANE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy specjalistycznych środków czystości dla Oddziału Rewita Zakopane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)