Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". - II przetarg.

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Augustów
Miejscowość Augustów
Województwo podlaskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565218-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323332008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów profesjonalnych fotopułapek wraz z akcesoriami, zgodnych ze specyfikacją techniczną określoną poniżej, na potrzeby realizacji projektu „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Zamówienie obejmuje dostawę : • 3 sztuk fotopułapek o następujących parametrach: oświetlacz podczerwieni niewidoczny dla ludzkiego oka, rozdzielczość video minimum 1920/1080 p, obudowa ochronna, czujniki ruchu z regulowanym zakresem wykrywania w zakresie minimum 20 metrów, szybka aktywacja po wykryciu ruchu maximum 0,7 s (regulowana), kąt widzenia czujników PIR min. 100 °, zasięg czujnika PIR minimum do 20 metrów, szerokokątny obiektyw, wbudowany wyświetlacz LCD od 1.5" do 2"w celu przeglądania zdjęć i filmów, tryb Smart IR Video, które kontynuuje nagrywanie wideo, gdy obiekt porusza się w zasięgu rażenia czujnika ruchu lub równoważny, automatyczny balans bieli, minimum 3 tryby pracy urządzenia (zdjęcia, zdjęcia+film, film), minimum 6 miesięcy pracy w trybie czuwania, karta SD o pojemności minimum 32 GB, wejście na kartę SIM, bardzo wysoka wodoodporność, temperatura pracy – 20 °C do + 50 °C, do urządzenia musi zostać dołączony podręcznik użytkownika w języku polskim uchwyt montażowy, pasek montażowy.• 3 ładowarki pozwalające na jednoczesne ładowanie kompletu baterii z niezależnymi kanałami ładowania,• 3 komplety akumulatorków. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego Protokołem odbioru produktu.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Oferowane fotopułaki wraz z akcesoriami, o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Urządzenia będą wykorzystywane na drzewach w warunkach leśnych. Na czas wysyłki zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć towar przed niekorzystnymi warunkami, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczonych produktów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d84d7716-78b0-4186-9ec6-2f2e0fe77a94
Biuletyn 565218-N-2019
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Augustów
Regon 79001121000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Turystyczna
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Augustów
Zamawiajacy kod pocztowy 16-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 876 439 900
Zamawiajacy fax 876 443 576
Zamawiajacy email augustow.zp@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony url https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Kompleksowa ochrona żubra w Polsce. Numer projektu: POIS.02.04.00-00-0027/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa. W zamkniętej kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Augustów, ul. Turystyczna19; 16-300 Augustów (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". - II przetarg.
Numer referencyjny S.270.4.6.2019.ET
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów profesjonalnych fotopułapek wraz z akcesoriami, zgodnych ze specyfikacją techniczną określoną poniżej, na potrzeby realizacji projektu „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Zamówienie obejmuje dostawę : • 3 sztuk fotopułapek o następujących parametrach: oświetlacz podczerwieni niewidoczny dla ludzkiego oka, rozdzielczość video minimum 1920/1080 p, obudowa ochronna, czujniki ruchu z regulowanym zakresem wykrywania w zakresie minimum 20 metrów, szybka aktywacja po wykryciu ruchu maximum 0,7 s (regulowana), kąt widzenia czujników PIR min. 100 °, zasięg czujnika PIR minimum do 20 metrów, szerokokątny obiektyw, wbudowany wyświetlacz LCD od 1.5" do 2"w celu przeglądania zdjęć i filmów, tryb Smart IR Video, które kontynuuje nagrywanie wideo, gdy obiekt porusza się w zasięgu rażenia czujnika ruchu lub równoważny, automatyczny balans bieli, minimum 3 tryby pracy urządzenia (zdjęcia, zdjęcia+film, film), minimum 6 miesięcy pracy w trybie czuwania, karta SD o pojemności minimum 32 GB, wejście na kartę SIM, bardzo wysoka wodoodporność, temperatura pracy – 20 °C do + 50 °C, do urządzenia musi zostać dołączony podręcznik użytkownika w języku polskim uchwyt montażowy, pasek montażowy.• 3 ładowarki pozwalające na jednoczesne ładowanie kompletu baterii z niezależnymi kanałami ładowania,• 3 komplety akumulatorków. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego Protokołem odbioru produktu.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Oferowane fotopułaki wraz z akcesoriami, o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Urządzenia będą wykorzystywane na drzewach w warunkach leśnych. Na czas wysyłki zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć towar przed niekorzystnymi warunkami, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczonych produktów.
Cpv glowny przedmiot 32333200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow W odniesieniu do punktu II.8 niniejszego zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć jednorazowo do siedziby Nadleśnictwa Augustów, ul. Turystyczna 19, 16-300 Augustów- w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Tak określony termin realizacji Zamówienia może ulec zmianie na zasadach określonych w umowie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): • zrealizował co najmniej 2 odrębne dostawy polegające na dostawie sprzętu do monitoringu wraz z akcesoriami.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP Oferenci muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu - wskazanie co najmniej 2 odrębnych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się: a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)Informacja o części zamówienia, jaka Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty. c)oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ. d)W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów. – Załącznik nr 3 do SIWZ e)Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji i terminu wykonania – na formularzu oferty, f)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.g)Oświadczenie Oferenta dotyczące RODO – załącznik nr - 7 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zaleca się aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna w przypadkach przewidzianych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej podpisanej przez obie strony – pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich, a w szczególności: a)zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; b)wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dotyczące dostawy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na terminu realizacji zamówienia; c)przesunięcie terminu wykonania umowy nastąpiło z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, d)zmianie uległy stawki podatku VAT.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oferent nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4Pzp. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Oferenta złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje Oferent uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że podlegają one ujawnieniu bez zastrzeżeń.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)