Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI, Politechnika Warszawska

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563128-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej”
Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna
- Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1
- Wysokie cargo, szt.1
- Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2
- Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1
- Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1
CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej
- Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1
- Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2
- Sofa, szt. 1
- Fotel, szt. 1
- Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20
- Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38b22905-8475-48d8-af19-95e16265b2d8
Biuletyn 563128-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
Regon 15540000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-665
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 234 51 01
Zamawiajacy fax 0-22 234 58 97
Zamawiajacy email dzp@elka.pw.edu.pl
Adres strony url www.zamowienia.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro Administracyjne - Zmówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elalktroniki PW, pokój 101
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI, Politechnika Warszawska
Numer referencyjny WEiTI/44/ZP/2019/1033
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej” Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna - Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1 - Wysokie cargo, szt.1 - Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1 - Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2 - Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1 - Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1 - Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1 CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej - Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1 - Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2 - Sofa, szt. 1 - Fotel, szt. 1 - Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20 - Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Inne dokumenty składane z ofertą: Próbki kolorów oklein i fornirów: część 1: płyta MDF, fornir naturalny dąb część 2: drewno klejone, fornir naturalny dąb
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn; producent zakończył produkcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z rynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony danych osobowych, składana względem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:  wykonawcy będącego osobą fizyczną,  wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,  pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną,  członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną,  osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: 1. Administratorem danych osobowych jest Politechnika Warszawska z siedzibą przy Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WEiTI/44/ZP/2019/1033 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji - mających na celu sprecyzowanie żądania z tytułu przysługujących mu praw określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO; 10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 12. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO; 14. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem; 15. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający dopuści wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności; 16. Zamawiający ma prawo i obowiązek ujawnienia wszystkich danych osobowych, które znajdują się w dokumentacji postępowania, w tym przekazanej przez wykonawcę, z wyjątkiem załączonych przez wykonawcę informacji zawierających tzw. dane wrażliwe; 17. Zasada jawności protokołu z postępowania i jego załączników ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5 Pzp, stosuje się odpowiednio; 18. Zamawiający w ramach uprawnień w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp ma prawo do żądania:  oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,  innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.. 19. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zabudowa kuchenna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej” 2. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna - Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1 - Wysokie cargo, szt.1 - Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1 - Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2 - Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1 - Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1 - Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble do części wypoczynkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej” CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej - Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1 - Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2 - Sofa, szt. 1 - Fotel, szt. 1 - Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20 - Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)