Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej”
Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna
- Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1
- Wysokie cargo, szt.1
- Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2
- Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1
- Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1
CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej
- Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1
- Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2
- Sofa, szt. 1
- Fotel, szt. 1
- Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20
- Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1
|
GuidZP400 |
38b22905-8475-48d8-af19-95e16265b2d8
|
Biuletyn |
563128-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
|
Regon |
15540000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 234 51 01
|
Zamawiajacy fax |
0-22 234 58 97
|
Zamawiajacy email |
dzp@elka.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Administracyjne - Zmówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elalktroniki PW, pokój 101
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI, Politechnika Warszawska
|
Numer referencyjny |
WEiTI/44/ZP/2019/1033
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej”
Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna
- Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1
- Wysokie cargo, szt.1
- Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2
- Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1
- Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1
CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej
- Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1
- Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2
- Sofa, szt. 1
- Fotel, szt. 1
- Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20
- Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć:
1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
(opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
Inne dokumenty składane z ofertą:
Próbki kolorów oklein i fornirów: część 1: płyta MDF, fornir naturalny dąb
część 2: drewno klejone, fornir naturalny dąb
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli
zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn;
producent zakończył produkcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany
produkt został wycofany z rynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może
zaoferować inny model urządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w
ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli
doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany
obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4)
jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z
uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony danych osobowych, składana względem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:
wykonawcy będącego osobą fizyczną,
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną,
członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
złożona zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”:
1. Administratorem danych osobowych jest Politechnika Warszawska z siedzibą przy Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WEiTI/44/ZP/2019/1033 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji - mających na celu sprecyzowanie żądania z tytułu przysługujących mu praw określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO;
10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
12. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO;
14. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
15. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający dopuści wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;
16. Zamawiający ma prawo i obowiązek ujawnienia wszystkich danych osobowych, które znajdują się w dokumentacji postępowania, w tym przekazanej przez wykonawcę, z wyjątkiem załączonych przez wykonawcę informacji zawierających tzw. dane wrażliwe;
17. Zasada jawności protokołu z postępowania i jego załączników ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3–5 Pzp, stosuje się odpowiednio;
18. Zamawiający w ramach uprawnień w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp ma prawo do żądania:
oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika..
19. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zabudowa kuchenna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ 1: zabudowa kuchenna
- Szafka wysoka z miejscem na lodówkę do zabudowy, szt.1
- Wysokie cargo, szt.1
- Szafka z dwoma szufladami z miejscem na piekarnik i mikrofalówkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 3 szufladami, szt.2
- Szafka stojąca z miejscem na zmywarkę do zabudowy, szt.1
- Szafka stojąca z 2 dolnymi szufladami, w górnej części miejsce na ociekacz lewy boczny wpuszczanego w blat zlewozmywaka, szt.1
- Szafka zlewozmywakowa bez zlewozmywaka, szt.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
meble do części wypoczynkowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do pomieszczenia socjalnego pok. 230, Instytutu Systemów Elektronicznych WEiTI Politechniki Warszawskiej”
CZĘŚĆ 2: meble do części wypoczynkowej
- Stół rozkładany o długości od 200 do 300 cm (rozkładany) z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt.1
- Stół okrągły z drewna klejonego warstwowo, blat odporny na zarysowania, szt. 2
- Sofa, szt. 1
- Fotel, szt. 1
- Krzesło z litego drewna, siedzisko tapicerowane, szt. 20
- Stolik kawowy, blat odporny na zarysowania, szt.1
|
| |