GuidZP400 |
d6daff16-477e-45f8-be9a-56d028124bc1
|
Biuletyn |
565261-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
|
Regon |
21102313000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 725 41 73; 797 337 960,
|
Zamawiajacy fax |
75 725 47 75
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
www.oss.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.oss.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
59-800 Lubań, ul. Wojska Polskiego 2, bud. nr 1-2, pokój nr 4 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do punktu żywienia Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
|
Numer referencyjny |
10/SZP/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych do punktu żywienia OSS SG w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Dział I. 2. Ponadto przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone we wzorze umowy - załącznik nr 4do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik złożone zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX pkt. 5 ppkt 5.1 lub pkt. 7 SIWZ.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany umowy w przypadku:
a) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie realizacji umowy. Wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmiany stawek podatku VAT
b) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2019-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|