Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-08 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564630-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, które zostały wyszczególnione w załączniku A (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Podane przez Zamawiającego znaki lub nazwy towarowe producenta artykułów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu biurowego. Oferowane w ofercie artykuły biurowe muszą spełniać parametry minimalne opisane w załączniku wskazanym w pkt 2.
4. Określone w załączniku A (cenniku) ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jednak wartość całego zamówienia nie może przekroczyć wartości umownej) z zachowaniem cen jednostkowych. W przypadku zakupu mniejszej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za artykuły biurowe odebrane przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia według oszacowanej ilości.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły biurowe na koszt własny do wskazanych siedzib Zamawiającego (w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń w jednostkach terenowych Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( Uwaga – 15 dni to maksymalny okres realizacji lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze Zamawiającego w godz. od 7:00 do 15:00 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt V SIWZ.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy lub dłuższy w zależności od złożonej oferty.
7. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ.
8. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ.
9. Kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30100000-0
10. Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe9b3ee8-cb5d-4bb0-b847-e98b35ead2ac
Biuletyn 564630-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Regon 12513262003460
Zamawiajacy adres ulica Św. Marcin
Zamawiajacy adres numer domu 46/50
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 530 920,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email poznan@krus.gov.pl,
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową ( oferta musi dotrzeć do siedziby Zamawiajacego przed terminem składania ofert) lub osobiście - sekretariat piętro VI pok. 604
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz
Numer referencyjny 1200-OP.261.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, które zostały wyszczególnione w załączniku A (cenniku) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Podane przez Zamawiającego znaki lub nazwy towarowe producenta artykułów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu biurowego. Oferowane w ofercie artykuły biurowe muszą spełniać parametry minimalne opisane w załączniku wskazanym w pkt 2. 4. Określone w załączniku A (cenniku) ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jednak wartość całego zamówienia nie może przekroczyć wartości umownej) z zachowaniem cen jednostkowych. W przypadku zakupu mniejszej ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za artykuły biurowe odebrane przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia według oszacowanej ilości. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły biurowe na koszt własny do wskazanych siedzib Zamawiającego (w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń w jednostkach terenowych Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( Uwaga – 15 dni to maksymalny okres realizacji lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze Zamawiającego w godz. od 7:00 do 15:00 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt V SIWZ. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy lub dłuższy w zależności od złożonej oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w załączniku nr 4 do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 9. Kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30100000-0 10. Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie żąda dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Treść umowy zawiera istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduję możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku okoliczności określonych w § 6 wzoru umowy w zakresie danej części zamówienia
IV 4 4 data 2019-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferta powinna zawierać następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) wypełnione oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ ( UWAGA - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.) c) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 2.Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich Wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria termin realizacji dostaw sukcesywnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)