GuidZP400 |
4f227a01-37c5-4b92-939b-e82aebbb8e9d
|
Biuletyn |
565173-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
|
Regon |
33008694800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kańsko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Złocieniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 36 71 222, 36 71 233,
|
Zamawiajacy fax |
94 37 21 453
|
Zamawiajacy email |
szpitalkansk@pro.onet.pl,
|
Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „dostawa sprzętu medycznego”.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) SYSTEM ERGOSPIROMETRYCZNY (system monitorowania treningu fizjoterapeutycznego) - 1 zestaw – załącznik 2a do SIWZ,
2) KARDIOMONITOR MODUŁOWY - 1 zestaw – załącznik 2b do SIWZ,
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia na dostawę oferowanego sprzętu o wartości nie mniejszej niż 80 % wartości brutto złożonej oferty
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) zamówień na dostawę oferowanego sprzętu o wartości nie mniejszej niż 80 % wartości brutto złożonej ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualne atesty, certyfikaty na oferowany przedmiot zamówienia spełniające wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679 z pózn. zm.), posiadający znak zgodności CE. Odpowiednie dopuszczenia do stosowania w jednostkach służby zdrowia, tzn.:
• Deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem, aktualne certyfikaty i/lub deklaracje zgodności CE potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, w szczególności wymagania UE
• dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, deklaracje zgodności CE, atesty zgodności określone w Polskich Normach PN-EN 1789; Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie.
• oryginalne foldery producenta potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego i akcesoriów oraz ich instrukcja obsługi bądź jej fragmenty (forma papierowa), jeśli foldery nie zawierają wszystkich wymaganych informacji. Materiały w języku polskim z wyraźnym zaznaczeniem zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 2a do 2h do siwz, w którym został opisany potwierdzony parametr.
• inne wyszczególnione w zał. nr 2a do 2b do SIWZ (Opisie przedmiotu zamówienia - Zestawieniu Parametrów i Warunków wymaganych oraz Warunków Gwarancji i serwisu)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2) Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagane parametry, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SIWZ wraz z:
stronami katalogu zawierającego zdjęcia oferowanego sprzętu;
informacją producenta w języku polskim – instrukcja i specyfikacja produktu, która zawiera między innymi informację o zakresie przeglądów okresowych, częstotliwości przeglądów, uprawnienia personelu obsługującego Zamawiającego i serwisu producenta do wykonywania poszczególnych przeglądów i dokonywania wpisów do paszportu urządzenia.
3) Oświadczenia - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 4 oraz 5 do SIWZ;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem;
2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
3) zmiany zakresu podwykonawstwa;
4) zmiany do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 5, 6 ustawy Pzp;
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|