Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2019-06-26
End date 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
Miejscowość Złocieniec
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565173-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „dostawa sprzętu medycznego”.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) SYSTEM ERGOSPIROMETRYCZNY (system monitorowania treningu fizjoterapeutycznego) - 1 zestaw – załącznik 2a do SIWZ,
2) KARDIOMONITOR MODUŁOWY - 1 zestaw – załącznik 2b do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f227a01-37c5-4b92-939b-e82aebbb8e9d
Biuletyn 565173-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
Regon 33008694800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kańsko
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Złocieniec
Zamawiajacy kod pocztowy 78-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 36 71 222, 36 71 233,
Zamawiajacy fax 94 37 21 453
Zamawiajacy email szpitalkansk@pro.onet.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalkansk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny 2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „dostawa sprzętu medycznego”. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) SYSTEM ERGOSPIROMETRYCZNY (system monitorowania treningu fizjoterapeutycznego) - 1 zestaw – załącznik 2a do SIWZ, 2) KARDIOMONITOR MODUŁOWY - 1 zestaw – załącznik 2b do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym względzie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia na dostawę oferowanego sprzętu o wartości nie mniejszej niż 80 % wartości brutto złożonej oferty
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) zamówień na dostawę oferowanego sprzętu o wartości nie mniejszej niż 80 % wartości brutto złożonej ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualne atesty, certyfikaty na oferowany przedmiot zamówienia spełniające wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679 z pózn. zm.), posiadający znak zgodności CE. Odpowiednie dopuszczenia do stosowania w jednostkach służby zdrowia, tzn.: • Deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem, aktualne certyfikaty i/lub deklaracje zgodności CE potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, w szczególności wymagania UE • dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, deklaracje zgodności CE, atesty zgodności określone w Polskich Normach PN-EN 1789; Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie. • oryginalne foldery producenta potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego i akcesoriów oraz ich instrukcja obsługi bądź jej fragmenty (forma papierowa), jeśli foldery nie zawierają wszystkich wymaganych informacji. Materiały w języku polskim z wyraźnym zaznaczeniem zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 2a do 2h do siwz, w którym został opisany potwierdzony parametr. • inne wyszczególnione w zał. nr 2a do 2b do SIWZ (Opisie przedmiotu zamówienia - Zestawieniu Parametrów i Warunków wymaganych oraz Warunków Gwarancji i serwisu)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagane parametry, sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do SIWZ wraz z:  stronami katalogu zawierającego zdjęcia oferowanego sprzętu;  informacją producenta w języku polskim – instrukcja i specyfikacja produktu, która zawiera między innymi informację o zakresie przeglądów okresowych, częstotliwości przeglądów, uprawnienia personelu obsługującego Zamawiającego i serwisu producenta do wykonywania poszczególnych przeglądów i dokonywania wpisów do paszportu urządzenia. 3) Oświadczenia - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 4 oraz 5 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem; 2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; 4) zmiany do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 5, 6 ustawy Pzp;
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SYSTEM ERGOSPIROMETRYCZNY (system monitorowania treningu fizjoterapeutycznego)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1 zestaw; Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa KARDIOMONITOR MODUŁOWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1 zestaw; Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)