Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567519-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy dla którego organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi specyfikacji stanowiącej załącznik do umowy.

Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zadania, należy dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, a w szczególności:
1) rozładunek, doniesienie do pracowni i rozpakowanie,
2) montaż i instalacja wg wskazówek Zamawiającego,
3) ustawienie, wypoziomowanie i regulacja,
4) usunięcie widocznych zabrudzeń oraz wywiezienie opakowań z terenu szkoły,
5) uruchomienie i testy zamontowanych urządzeń i sprzętu mechatronicznego,
6) instalacja oprogramowania
7) przeszkolenie pracowników w zakresie wykorzystania i obsługi sprzętu i stanowisk dydaktycznych.

Opis zadania:
Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy, który wyspecyfikowany został w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

UWAGA: W cenie należy ująć koszt montażu wyposażenia pracowni i instalacji oprogramowania, który musi obejmować wszelkie niezbędne do wykonania prace w tym między innymi szkolenia dla pracowników użytkujących pracownię.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fee95ab8-36ac-458f-befc-790ea05b2119
Biuletyn 567519-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika
Regon 00019055500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Świdnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58-105
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 852 40 94; 852 21 52
Zamawiajacy fax 74 852 40 94
Zamawiajacy email zsm.swidnica@wp.pl
Adres strony url http://www.zsm.swidnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsm.swidnica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsm.swidnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 58-105 Świdnica, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, pok. nr 116 I piętro, w terminie do dnia 15.07.2019 r. do godz.9.00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy dla którego organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi określonymi specyfikacji stanowiącej załącznik do umowy. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji zadania, należy dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, a w szczególności: 1) rozładunek, doniesienie do pracowni i rozpakowanie, 2) montaż i instalacja wg wskazówek Zamawiającego, 3) ustawienie, wypoziomowanie i regulacja, 4) usunięcie widocznych zabrudzeń oraz wywiezienie opakowań z terenu szkoły, 5) uruchomienie i testy zamontowanych urządzeń i sprzętu mechatronicznego, 6) instalacja oprogramowania 7) przeszkolenie pracowników w zakresie wykorzystania i obsługi sprzętu i stanowisk dydaktycznych. Opis zadania: Dostarczenie sprzętu i materiałów dydaktycznych do wyposażenia pracowni mechatronicznej dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika w Świdnicy, który wyspecyfikowany został w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA: W cenie należy ująć koszt montażu wyposażenia pracowni i instalacji oprogramowania, który musi obejmować wszelkie niezbędne do wykonania prace w tym między innymi szkolenia dla pracowników użytkujących pracownię.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwie dostawy sprzętu mechatronicznego z montażem o wartości min. 100.000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.: dwie dostawy sprzętu mechatronicznego z montażem o wartości min. 100.000 zł brutto każda – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku niemożności jego realizacji, jeżeli wartość złożonych ofert przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Warunki gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)