Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu „INFO-MEDICA”

Publication date 2019-07-01
End date 2019-07-09 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567367-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu „INFO-MEDICA”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0c3f81d-86ea-4c2d-8e01-fef2c94c3f1f
Biuletyn 567367-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Regon 00029009600000
Zamawiajacy adres ulica pl. Hirszfelda
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3689584
Zamawiajacy fax 71 36 89 583; 36 89 234
Zamawiajacy email dzp@dco.com.pl
Adres strony url www.dco.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.dco.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dco.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12; 53-413 Wrocław, bud. H, III piętro, pok. 312
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu „INFO-MEDICA”
Numer referencyjny ZP/PN/35/19/II/JG
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego dla aplikacji systemu kompleksowej obsługi Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu „INFO-MEDICA”
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz cenowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 3 do SIWZ Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Projektu umowy - załącznik nr 5.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Pakiet godzin serwisowych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)